• Anonym (äcklad)

Min pojkvän luktar på mina använda trosor..

Jag och min pojkvän bor inte tillsammans, men jag är oftast hos han och har även en del smutstvätt där som jag oftast ta hem och tvättar. Igår när jag kom hem till han så skulle jag lägga mig lite i sängen för jag fick helt plötslig jätte ont i huvudet. När jag la mig så rättade jag till kuddarna och då låg ett par använda trosor som är mina under hans KUDDE!? 

Tog då mina trosor och frågade vad dom gjorde under hans kudde... Ja det visar sig att han luktar på dom innan han ska sova. Jävla äckel sa jag och gick hem igen. 

Vet inte ens om jag vill vara tillsammans med han mera efter detta, känns så äckligt att jag vill spy. 

Vad skulle ni gjort i min sits???

• Svar på tråden Min pojkvän luktar på mina använda trosor..
  • Lorkah

Se till att lämna ordentligt med fartränder i trosorna hädanefter. Ät green chili och refried beans dagligen och gå runt och "sharta" i undisarna, sen lägger du dom själv under kudden, på hög. Ska nog lära han en läxa. Eller så är det han som är extra sjuk och uppskattar det ännu mer, vem vet.

• Anonym (love)

Vad du ska göra?
    Du ska be honom om ursäkt för att du överreagerade så otroligt.
    Sen kan du bara hoppas på att han kan förlåta dig, för ditt övertramp.
    Personligen hade jag haft svårt att förlåta en partner som kallade mig för äckel, i synnerhet när det är pga något så känsligt som min sexualitet.

Det är du som har betett dig illa här, inte han.

• Nashico

Hellre mina trosor än främlingar (läs porr) på nätet... (även om det är OK för mig också)

• Anonym (Här med)

Min sambo brukar lukta på mina använda trosor och sova med dom när jag inte sover hemma. Inget som stör mig - tycker det är lite gulligt.

• Anonym (B)
    Anonym (Bög) skrev 2014-04-19 14:22:07 följande:
    Det här är ända anledningen till varför jg är bög. Kvinnor är så jävla komplicerade och konstiga... Blir du sur för att DIN kille luktar på dina trosor? Var Klas att han tänker på dig när du inte är med honom och att han inte tänker på någon annan. Låt honom va för fan.

Dra inte alla kvinnor över en kam, de flesta i tråden verkar inte dela Ts åsik.
  • Frontline

Hade jag varit som dig TS så hade jag bytt ut trosorna mot ett par dagsfärska med mer arom i...
    Var inte en jefla torrboll och se det romantiska i det han verkar ju älska dig trots allt...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • JanMn88

Om du älskar honom så borde du acceptera det. Om du tänker efter, vad är det som gör dig oerhört upphetsad? Han ligger där ensam på natten och tänker på dig och taggar till på DIN doft I dina trosor :) Varför blir du arg? Finns en risk att du påverkar honom att han vill ha mer.

Mitt ex (tjej) var konstant otrogen och när jag kom på så ångrade hon sig, men det bara eldade hennes drivkraft. Så i smyg började jag med det jag har varit besatt av sen 5 års ålder. Trosor. Älskade smygläsa hm katalogen som kom på posten, ibland rev jag tom ut tros sidorna.

Idag har jag hittat flera tjejer på internet (som jag träffat och umgåts med som vänner) som har samma intresse, dem ger sina använda och nerkåtade trosor till mig varje vecka, dem tänder på det själva. Jag har minst 6 st jag gör detta med.. varav en är en tjejkompis sen flera år tillbaka (började med att jag kommenterade "fina trosor")

Ibland shoppar vi trosor tillsammans, på stan eller internet..Ja hur mysigt låter inte det? Sitt och ha kvällsmys vid datorn tillsammans och välja trosor :)

Återtill ämnet.

Vad gör jag med dem? Bara har dem i nätheten, som en gossefilt.. hjälper mig att sova :)

Nån tjej här som vill ge sina trosor till mig? :)

• Lukagott

Det här med dofter är intressant.

När jag gjorde slut med en tjej tidigare i år så kom jag på henne med att sno en t-shirt av mig.

Medans hon gråtandes gick runt och försökte packa sina saker ser jag henne lägga ner min tröja i en fryspåse, som hon sen knöt!

Jag fråga vad hon håller på med och hon tittade på mig med röda ögon och sa:
    -Det är för att jag ska kunna sova.

Det tyckte jag var lite gulligt :)

Men det här är OT.

Till TS: Jag tycker du överdriver!

• PelleErik

Hej, finner du det inte smickrande/upphetsande att din kille luktar och fantiserar om just dig och din doft medan han runkar?

Jag hade världens bästa flickvän förut, jag bejakade/anammade min trosfetisch då jag var tillsammans med henne. Älskade att lukta på hennes sexiga trosor (string, hipsters, siden och spets) och runka samtidigt. Många gånger så var hon med och hjälpte mig runka medan jag luktade på dem...oerhört upphetsande. Hennes intima doft, vetskapen att hon vet vad jag gör samt att hon var med och tittade medan jag sniffade/runkade är det absolut upphetsande någonsin. Hon var helt okej med det! En underbar upplevelse.

Lycka till!

• Anonym (F)

Kalla mig torrboll om ni vill men jag förstår TS. Jag tycker inte att det låter det minsta gulligt eller sexigt utan mer integritetskränkande och respektlöst.

• Pentra
    Anonym (F) skrev 2015-06-15 12:22:12 följande:
    Kalla mig torrboll om ni vill men jag förstår TS. Jag tycker inte att det låter det minsta gulligt eller sexigt utan mer integritetskränkande och respektlöst.

Detta börjar gå över min horisont. Hur kan det ses som intregitetskränkande och respektlöst att TS kille älskar och tänder på hennes, sin tjejs, dofter?! Det är ju en utav de klart grundläggande faktorerna för attraktion människor emellan eftersom våra dofter och feromoner gör att personer dras till varandra. ... /Pentra
  • Anonym (F)
    Pentra skrev 2015-06-15 19:16:28 följande:

Detta börjar gå över min horisont. Hur kan det ses som intregitetskränkande och respektlöst att TS kille älskar och tänder på hennes, sin tjejs, dofter?! Det är ju en utav de klart grundläggande faktorerna för attraktion människor emellan eftersom våra dofter och feromoner gör att personer dras till varandra. ... /Pentra
    TS kille kan väl öppna truten och FRÅGA henne innan om han kan få låna ett par troller att sniffa på?!
  • Anonym (Aliciacool)

Ta all tvätt du har där och ta hem det se till att allt är med och kom inte till honom fören han slutat. Han kommer att fråga varför du inte hälsade på något då kan du sega att du i te vill ha med han att göra om han ska luckta på dina underkläder och att det är fan inte fräscht????

Svar på tråden Min pojkvän luktar på mina använda trosor..