Träffade ex igen - helt förstörd
Träffade mitt ex idag för första gången sen vi bröt upp. Trodde verkligen inte det skulle ha så stor påverkan på mig, eftersom det gått en tid och jag inte längre blev ledsen när jag tänkte på honom. Så han kom alltså hit, och det första jag slogs av var att han var så jävla snygg. Det ena ledde till det andra och vi hade sex. Och sen låg vi och gosade och pussades resten av dagen och jag ville aldrig att det skulle ta slut. Och när han gick så kände jag bara sån tomhet. Jag är fortfarande dunderkär men trodde jag skulle kunna "begrava" känslorna. Men nu har allt bubblat till ytan igen och jag vill bara vara med honom. Och jag önskar att han vill vara med mig med. Men när han gick så sa han att vi "kunde vara vänner med sex". Och jag vill fan inte vara vänner. Att vara vän innebär att han sen kommer träffa någon ny. Och bara tanken på det krossar mig fullständigt. Nu står jag inför ett dilemma. Ska jag: 1. Berätta hur jag känner, och ta risken att "skrämma bort honom"? 2. Njuta av hans underbara sällskap och hoppas att han också så småningom vill testa igen? 3. Bryta all kontakt med honom. Att leva i en sån här ovisshet om att inte veta om vi verkligen inte har en chans vet jag inte om jag kan leva med. Men om jag istället skulle berätta precis vad mitt hjärta känner och han skulle vara kall och inte känna detsamma, åh jag vill inte ens tänka på det. Snälla hjälp mig, vad skulle ni gjort?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-21 00:45
Jag gjorde styckesindelning, fattar inte varför det inte blev någon....