• Anonym (Dum)

Träffade ex igen - helt förstörd

Träffade mitt ex idag för första gången sen vi bröt upp. Trodde verkligen inte det skulle ha så stor påverkan på mig, eftersom det gått en tid och jag inte längre blev ledsen när jag tänkte på honom. Så han kom alltså hit, och det första jag slogs av var att han var så jävla snygg. Det ena ledde till det andra och vi hade sex. Och sen låg vi och gosade och pussades resten av dagen och jag ville aldrig att det skulle ta slut. Och när han gick så kände jag bara sån tomhet. Jag är fortfarande dunderkär men trodde jag skulle kunna "begrava" känslorna. Men nu har allt bubblat till ytan igen och jag vill bara vara med honom. Och jag önskar att han vill vara med mig med. Men när han gick så sa han att vi "kunde vara vänner med sex". Och jag vill fan inte vara vänner. Att vara vän innebär att han sen kommer träffa någon ny. Och bara tanken på det krossar mig fullständigt. Nu står jag inför ett dilemma. Ska jag: 1. Berätta hur jag känner, och ta risken att "skrämma bort honom"? 2. Njuta av hans underbara sällskap och hoppas att han också så småningom vill testa igen? 3. Bryta all kontakt med honom. Att leva i en sån här ovisshet om att inte veta om vi verkligen inte har en chans vet jag inte om jag kan leva med. Men om jag istället skulle berätta precis vad mitt hjärta känner och han skulle vara kall och inte känna detsamma, åh jag vill inte ens tänka på det. Snälla hjälp mig, vad skulle ni gjort?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-21 00:45
    Jag gjorde styckesindelning, fattar inte varför det inte blev någon....

• Svar på tråden Träffade ex igen - helt förstörd
  • Anonym (Lägg av)

Ts det är bl.a. Sådant som kallas och är opålitligt intresse , dvs det går inte lita på om du är intresserad eller ej .)/: tänk på det .

• Superbjarne
    Anonym (Lägg av) skrev 2014-04-27 21:21:45 följande:

Det gör hon nog annars hade hon inte legat ...(-:
    TS kan förstås ha sex med honom om hon vill, men då bör hon nog inte hysa några större förhoppningar om att få honom tillbaka. Hur stora chanserna är överhuvudtaget att få honom tillbaka kan jag inte alls avgöra baserat på informationen vi har fått.
  • Anonym (Dum)
    Anonym (***) skrev 2014-04-27 21:09:21 följande:
    Men allvarlig.....

Säg nej en gång så får du se hur intresserad han är av att ha kontakt med dig.

Seriöst...det är dags att växa upp nu o gå vidare.

Du är ju som en hund som dreglar över matresterna som han kastar till dig.

Har du ingen självrespekt alls?

Tonåring va?

Nej, är ingen tonåring. Nej jag "dreglar inte över matrester". Det är oftast han som hör av sig till mig, frågar mig vad jag gör, hur jag mår osv. Han tar dom mesta initiativen.

JA, han sa att han ville vara vänner med sex. Men han ger så många dubbla budskap. Och jag avvaktar med att fråga vad han känner eftersom jag tror han behöver tid.

Bara för att jag hade sex med honom en dag så har jag ingen självrespekt? Jag tror alla har "ramlat i fällan" med att ha sex med ett ex, jag är absolut inte ensam om det. Och som sagt, det var en engångsförteelse. Lägg ner personangreppen, känns väldigt fjortis. Åsikter och motiverade svar uppskattas men sånna här svar är bara sjukt onödiga och dryga.
  • Anonym (***)
    Anonym (Dum) skrev 2014-04-27 22:18:03 följande:

Nej, är ingen tonåring. Nej jag "dreglar inte över matrester". Det är oftast han som hör av sig till mig, frågar mig vad jag gör, hur jag mår osv. Han tar dom mesta initiativen.

JA, han sa att han ville vara vänner med sex. Men han ger så många dubbla budskap. Och jag avvaktar med att fråga vad han känner eftersom jag tror han behöver tid.

Bara för att jag hade sex med honom en dag så har jag ingen självrespekt? Jag tror alla har "ramlat i fällan" med att ha sex med ett ex, jag är absolut inte ensam om det. Och som sagt, det var en engångsförteelse. Lägg ner personangreppen, känns väldigt fjortis. Åsikter och motiverade svar uppskattas men sånna här svar är bara sjukt onödiga och dryga.
    Personangrepp? Ja du sysslar visst med sånt, men det är ok, jag tar inte åt mig.
    Nej, att tillåta sig att vara en sexleksak till sitt ex är inte till att ha självrespekt.
    Klart han hör av sig när det kliar, vilken kille skulle inte göra det?
    Så länge han får det han vill ha, finns det ju ingen anledning för honom att dumpa dig helt.
    Testa o säga nej så får du se om han hör av sig igen.
    O detta med att vara dryg...jaja sten i glashus.....
  • Anonym (Dum)
    Anonym (***) skrev 2014-04-27 22:34:04 följande:
    Personangrepp? Ja du sysslar visst med sånt, men det är ok, jag tar inte åt mig.

Nej, att tillåta sig att vara en sexleksak till sitt ex är inte till att ha självrespekt.

Klart han hör av sig när det kliar, vilken kille skulle inte göra det?

Så länge han får det han vill ha, finns det ju ingen anledning för honom att dumpa dig helt.

Testa o säga nej så får du se om han hör av sig igen.

O detta med att vara dryg...jaja sten i glashus.....

Han har hört av sig och velat ta en fika, gå en runda. Vi har haft sex en dag av de gånger vi setts. Vi har alltså umgåtts som vänner utan närmanden. Så nej jag är ingen sexleksak.

Och jag kallade inte dig dryg, jag kallade svaret drygt. Det är inget personangrepp. Men du kallar mig för hund, tonåring i negativ bemärkelse, sexleksak. Du är bara ute efter att provocera och missförstå, varsågod att fortsätta men jag tänker inte lägga energi på detta. Ha det gott :)
  • Anonym (Lägg av)
    Superbjarne skrev 2014-04-27 22:02:26 följande:
    TS kan förstås ha sex med honom om hon vill, men då bör hon nog inte hysa några större förhoppningar om att få honom tillbaka. Hur stora chanserna är överhuvudtaget att få honom tillbaka kan jag inte alls avgöra baserat på informationen vi har fått.

Vaddå förhoppningar ? vill han på riktigt och älskar henne får hon det ändå,annars inte .
  • Anonym (Lägg av)
    Anonym (Dum) skrev 2014-04-27 22:18:03 följande:
    Nej, är ingen tonåring. Nej jag "dreglar inte över matrester". Det är oftast han som hör av sig till mig, frågar mig vad jag gör, hur jag mår osv. Han tar dom mesta initiativen. JA, han sa att han ville vara vänner med sex. Men han ger så många dubbla budskap. Och jag avvaktar med att fråga vad han känner eftersom jag tror han behöver tid. Bara för att jag hade sex med honom en dag så har jag ingen självrespekt? Jag tror alla har "ramlat i fällan" med att ha sex med ett ex, jag är absolut inte ensam om det. Och som sagt, det var en engångsförteelse. Lägg ner personangreppen, känns väldigt fjortis. Åsikter och motiverade svar uppskattas men sånna här svar är bara sjukt onödiga och dryga.

Det är nog vi många få som inte skulle hoppa i säng med ett x så vanligt är det inte.
  • Anonym (*)

Tja, jag har aldrig haft sex med ett ex, och det är många med mig som inte har det.

Säger nog som några tidigare har gjort: Ha inte sex med honom. Avvakta om du känner för det, men inte för länge, då mår du bara dåligt till slut. Är han intresserad av dig på riktigt kommer det att visa sig - men BARA om ni inte har sex. Annars är du den där personen han kan höra av sig till när han "behöver lite", och då får ni inte den paus från varandra som kanske krävs för att han ska inse att han vill ha dig tillbaka - om han vill det.

• Anonym (Lägg av)
    Anonym (*) skrev 2014-04-28 07:34:13 följande:
    Tja, jag har aldrig haft sex med ett ex, och det är många med mig som inte har det. Säger nog som några tidigare har gjort: Ha inte sex med honom. Avvakta om du känner för det, men inte för länge, då mår du bara dåligt till slut. Är han intresserad av dig på riktigt kommer det att visa sig - men BARA om ni inte har sex. Annars är du den där personen han kan höra av sig till när han "behöver lite", och då får ni inte den paus från varandra som kanske krävs för att han ska inse att han vill ha dig tillbaka - om han vill det.

Han har redan sagt sex kompis då finns inte mer att läsa in , det är naivt riv kontakten istället och hitta någon dom tycker om hela dig skulle iaf jag gjort .
  • Anonym (Lägg av)
    Anonym (Lägg av) skrev 2014-04-28 07:51:34 följande:
    Han har redan sagt sex kompis då finns inte mer att läsa in , det är naivt riv kontakten istället och hitta någon dom tycker om hela dig skulle iaf jag gjort .

Eller va endast vänner typ . Finns inte många som hoppar i säng med ex .
Svar på tråden Träffade ex igen - helt förstörd