• wiwi

we.vibe

jag ville köpa en we.vibe 3 till min tjej men det kommer en nyare we.vibe 4
    någon som köpte den?
    hur den fungera?
    är den bra?
    skillnad mellan 3 å 4?
    var man köpa den?

• Svar på tråden we.vibe
  • Anonym (par)
    Anders 386 skrev 2014-04-23 15:55:05 följande:
    Ser lite bökigt ut att få den på plats, men det kanske funkar bra? Har sett lite klagomål tidigare på att den inte sitter kvar så bra under samlaget? Synpunkter?
    Lite trött på att investera i dyra leksaker som inte kommer till användning, bra att få veta så mycket som möjligt innan man investerar. Glad
    Det sitter kvar hur bra som helst!
    Dom som använt den kanske inte är tillräckligt våta eller inte använt glidmedel.

Här blir det så pass vått så inget glidmedel behövs ;)
  • Anonym (Ny)
    wiwi skrev 2014-04-23 19:20:58 följande:
    (ny) jag väntar att du testa den
    lycka till
    jag ska köpa på www.box2you.se jag tror att den billigaste 
    Nu är den testad. Frugan va supernöjd. Tog inte många minuter innan det gick för henne och för mig. Trodde det skulle kännas konstigt för mig men jag njöt mycket även jag.
    Prova endast missionären. Men i helgen blir det lite mer. Men av den lilla provomgång igår så verkar den RIKTIGT lovande.

• Sexleksaker YES

We-vibe 4:an är helt klart den som sopar banan med tidigare we vibar, är så många förbättringar så dom går inte ens jämföra..... har själv provat 2,3 och nu fyran och jag säger bara WOW det är leksaken alla par borde ha! oavsett om man har ett kanonbra sexliv eller ett mindre bra så tillför denna extra njutning för båda.
    Billigaste jag hittat på nätet är på dildoonline.se
    dildoonline.se/We-Vibe-4 endast 1049:- och då ingår glidmedel, vilket är ett måste för att det ska bli skönt....

BRA sex är skönt....
  • UniqueSnowflake

Varför låter hela denna tråd som reklam?

• Anonym (Ny)
    UniqueSnowflake skrev 2014-04-24 14:53:10 följande:
    Definitivt inte reklam från min sida. Solig
  • Anders 386
    UniqueSnowflake skrev 2014-04-24 14:53:10 följande:
    Håller med, är lite misstänksam mot dom inlägg som specar var den kan inhandlas. Varenda sexbutik på nätet har den....  och i vissa fall låter det nästan lite för bra...   "Sexleksaker Yes" känns tex lite misstänkt....
  • Anonym (Ny)
    Anders 386 skrev 2014-04-24 15:02:54 följande:
    Håller med, är lite misstänksam mot dom inlägg som specar var den kan inhandlas. Varenda sexbutik på nätet har den....  och i vissa fall låter det nästan lite för bra...   "Sexleksaker Yes" känns tex lite misstänkt....
    Profilen startades idag vid 14-tiden.
  • Anders 386
    Anonym (Ny) skrev 2014-04-24 15:23:44 följande:
    Profilen startades idag vid 14-tiden.
    Då kan vi nog dra slutsatsen att det handlar om reklam och alltså inte är att lita på..  Lite trist när det kommer in sånt här skit i trådarna... Rynkar på näsan
  • wiwi

jag har köpt den på 945 på www.bow2you.se. jag tror att den billigaste där
    tack för alla svar å jag väntar 3 dagar 

Svar på tråden we.vibe