we.vibe
jag ville köpa en we.vibe 3 till min tjej men det kommer en nyare we.vibe 4
någon som köpte den?
hur den fungera?
är den bra?
skillnad mellan 3 å 4?
var man köpa den?
jag ville köpa en we.vibe 3 till min tjej men det kommer en nyare we.vibe 4
någon som köpte den?
hur den fungera?
är den bra?
skillnad mellan 3 å 4?
var man köpa den?
Är väl varken pris eller inköpsställe som ska diskuteras egentligen.
Vill man veta bästa pris osv så kolla på pricerunner.
Har nu äntligen köpt en We vibe 4. Men glädjen blev inte långvarig. Den surrar i en dryg minut och sen stänger den av sig själv. Likadant varje gång. Upptäckte det innan den kom till användning "på riktigt" (Och ja, den är fulladdad.) Mailat företaget där jag köpte den, blir väl en massa krångel med retur. Tycker det är skit att inte grejerna testas innan dom skickas från fabriken i Kina.
Men det är ju inte säljarens fel.
Återkommer här senare när den är testad, men det lär väl ta nån vecka...
vi har testat sen men den är en kit leksak o den. den hoppar ur klitoris o behålla inte den så bra.
vi har testat massa saker men utan resultat
jag rekommenderar INTE någon att köpa den
nästan 1000 kr till papperskorgen
Jag och sambon har haft en we vibe 3 i ungefär 1 år nu och vi är väl ganska nöjd med den. Hon tycker att den är lite obehaglig ibland när vi har sex samtidig som den är på plats. Men det brukar fungera oftast rätt bra med den.
Jag/vi anser att man ska ha en we vibe i alla fall som tillhör grund uppsättningen av leksaker. Det som är skit bra med den är att den är vattentät så den fungerar bra i badkaret. :) Synd bara att fjärrkontrollen känns ibland som den har dålig räckvidd :/ Men det gäller att ha batterierna laddade.
Testade we vibe 4 för första gången igår. Funkade inte så bra, men vi ska testa igen, tror att man behöver vänja sig lite. Det blir alltid lite stök med apparater i sexlivet, jag fick lite dålig fart på kuken, har väl lite svårt med ljudet. Mitt i akten kom det konstiga "slörp-ljud" som gjorde att vi började skratta båda två
, då var det kört o vi fortsatte sexet på annat sätt. Men vi ska testa mer, min fru tyckte om vibrationerna. Återkommer med ytterligare rapport när vi testat fler gånger. Vi är ganska ovana vid vibrerande leksaker, har lite svårt för när det låter. Men den låter ändå inte speciellt högt jämfört med många andra leksaker.
Skulle aldrig för mitt liv rekommendera den för någon, alls. Otroligt obekväm, glider ut, låter som ett halvt vindkraftverk som kan väcka de döda... Fjärrkontrollen räcker inte ens en meter och batteriet i we-viben tar slut på en till två minuter.
Skulle aldrig för mitt liv rekommendera den för någon, alls. Otroligt obekväm, glider ut, låter som ett halvt vindkraftverk som kan väcka de döda... Fjärrkontrollen räcker inte ens en meter och batteriet i we-viben tar slut på en till två minuter.
Köpte en wevibe4.
Gillar den inte!
Väldigt dyr :(
Kan man sälja en använd men nästan ny sexleksak på Tradera? Ren och fin så klart men endå?
Köpte en wevibe4.
Gillar den inte!
Väldigt dyr :(
Kan man sälja en använd men nästan ny sexleksak på Tradera? Ren och fin så klart men endå?
Har nu försökt testa med We-vibe ett par gånger. Men jag måste erkänna att den verkar inte funka för oss. Sitter inte kvar där den ska. Känns bökigt att hålla på med den öht. Det var dyra lärpengar - men hade jag inte köpt den så hade jag fått dö nyfiken, så jag ångrar väl inte direkt köpet....
Bästa sättet att ge min fru orgasm är fortfarande en kombination av klassisk dildo, fingrar o tunga.
Men nu är jag lite sugen på att köpa en magic wand o testa på henne. Skam den som ger sig, här är det bara att testa nya grejer...
Kul med lite leksaker, det blir iaf lite omväxling och roligt att experimentera.
Otroligt glad att det inte bara är jag och min man som är missnöjda!
Vi kör med lite rolllekar med den istället. Binder ihop benen riktigt ordentligt så den kläms fast av låren! :) Inte HELT bortkastat här heller.
Nya modellen verkar ju riktigt kul även om den är dyr som skrutt. Kul att kunna styra vibbarna på frugan från jobbet eller affärsresan! Då blir det ju lite mer användningsomården för den dessutom.
http://box2you.se/index.php?route=product/product&path=91&product_id=1825
Nya modellen verkar ju riktigt kul även om den är dyr som skrutt. Kul att kunna styra vibbarna på frugan från jobbet eller affärsresan! Då blir det ju lite mer användningsomården för den dessutom.
Tanken på att fjärstyra sexleksaken tycker jag om.
We.Vibe 4s fjärkontroll har alldeles för kort räckvid.
Att de får skriva ? världens bästa par vibrator? beror sannolikt på två saker
1 att ? par-vibrator? inte är så vanliga
2. ingen vill stämma någon om vilseledande reklam på just sexleksaker.
WeVibe är enligt mig min man och en gemensam bekant rätt dålig för att inte säga värdelös. Det ända som är bra med den är reklamen som är jätte bra.
Idéen med en fjärstyrd leksak som WeVibe PLUS tycker jag är rolig men skulle gärna se fjärstyrningen på ett par vaginakulor eller en klitorisstimulator.