Inlägg från: Anonym (hjälp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hjälp)

Jag är kär i min psykolog....

Kär är väl överdrivet, men men. 
    Jag vet att det är den äldsta klyschan i boken. Men jag drömmer om honom, sexdrömmar och jag längtar tills jag ska träffa honom. Har snokat reda på var han bor (det var inte så svårt) och han verkar ha sambo och ett barn. Jag blev uppriktigt besviken när jag såg det. Vad ska jag göra? Jag vet att jag aldrig kan få honom, och jag tänker inte lägga in nån stöt heller. Men kan jag fortsätta gå till honom? Går det över? 
    Vill bara hångla upp honom.

• Svar på tråden Jag är kär i min psykolog....
  • Anonym (hjälp)

Varför? Kanske dum fråga, men jag tycker inte det känns självklart.

• Anonym (hjälp)

Jag vet att det är vanligt, och antagligen inte äkta. Det är därför jag är osugen på att byta psykolog. Men vi har faktiskt ganska mycket gemensamt, vi pratar inte bara om mig. Han är dessutom skitsnygg. 
    Det som är jobbigast är att jag analyserar saker till min fördel, tolkar in saker som inte finns, att han gillar mig också. 
    Om han nu kan märka det på mig så vet jag inte vad vitsen är att jag berättar?

• Anonym (hjälp)

Det är sant.... hmmm jag måste nogg fundera på det här en stund. Tack för era svar förresten!

• Anonym (hjälp)
    Akua skrev 2014-04-24 02:02:19 följande:

Jag blir intresserad av vad n pratar om när ni inte pratar om dig. Berättar för dig om sina problem?
    Nej nej! Men saker man gillar, hur man fungerar som person och hur man tänker och känner om saker. 
  • Anonym (hjälp)
    Akua skrev 2014-04-24 02:30:05 följande:

Är det verkligen sanning allt han säger då? Tror du inte att det kan vara saker som han säger för att det är just du som sitter framför honom och han anpassar sig efter dig på grund av att han är psykolog? Jag har svårt att tänka mig att en psykolog berättar hur man fungerar som person, hur man tänker och känner om saker med sina patienter....om det inte handlar om att välja sötpotatis framför potatis vilket heller inte säger något om en person.
    Det är väl inget konstigt? Han gör det väl för att hjälpa mig att förstå mina känslor. Att en psykolog är personlig tror jag är ett måste i vissa fall, men han berättar ju såklart inte jätteprivata saker. Men ändå saker man skulle kunna säga till en person man tar en fika med typ.
  • Anonym (hjälp)

Puff puff

Svar på tråden Jag är kär i min psykolog....