• Aniiee

Skryt lite!

Jag ville döpa tråden till "Imponera på mig!", efter den där andra tråden, men insåg att det skulle kunna vara förvirrande. 

Så.... eh.... SKRYT lite. Det är nyttigt! Får en att må bra. Och inte klanka ned på andras skryt. Vad som hellst får ni skryta om, från "bebis kan stå om jag håller i händerna" till "Jag hittade en ren diamant när jag grottklättrade".

Jag börjar: 

Jag tjänade 1000 guld på WoW under natten.
    Jag lyckades somna före 4 på morgonen
    Jag skrev om 40 sidor på min kokbok igår och ytterligare 17 idag
    Jag skrev 3 sidor på min sci-fibok idag

Dagen är ung, så jag hinner nog hitta mer att skryta om =P

I am no bird; and no net ensnares me: I am a free human being with an independent will. Charlotte Brontë
  • Svar på tråden Skryt lite!
  • Scoops
    välfärdssamhället skrev 2014-06-06 23:26:49 följande:
    Jag har byggt mitt egna hus, bortsett från dem delar som kräver behörighet så som el och vvs.
    SNYGGT! Cool

Jag har tagit ett beslut som innebär ett nytt jobb på annan ort 100 mil bort och flytt inom en veckas tid, och min fästman hänger på Skål

Vi har packat ihop större delen av lägenheten på mindre än 2 dagar.
  • hurtänktedunu
    replica skrev 2014-06-06 23:18:11 följande:
    Tack så mycket! {#emotions_dlg.flower}

Grattis till både bröllop och bebis!{#emotions_dlg.flower}
    Önskar vi hade haft lika god ekonomi som ni verkar ha!Glad

tack så mycket. ja det har varit skönt men antar att det kommer bli liiiiite mindre sparande när bebis tittar ut, men vad gör det. :D
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Hmmmm....är inte mycket för att skryta så jag stoltserar istället!Skrattande
    Jag är faktiskt rätt stolt över mig själv att jag får ihop vardagen med tungt heltidsjobb, ensam med två barn och stort hus och tomt att sköta om. Trodde aldrig att jag skulle orka och få ihop tiden men fan det gör man ju!

• hedersknyffel
    Ful Anka skrev 2014-04-27 12:44:24 följande:
    Jag har en stor och skön kuk.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem...
    Tur att jag är långt ifrån fattig. Däremot Rik på alla områden:
    1024 kompisar på fb och såväl soc, Af och försäkringskassan betalar punktligt varje månad (får snart FK:s guldhatt) och flerbarnstillägget smakar mumma.
    Livet på.FL är hårt men rättvist!
  • Rakad Apa

Jag är grym i sängen.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Aniiee
    Tom Araya skrev 2014-06-07 01:41:24 följande:
    Just nu har jag väldigt lite att skryta med. Rynkar på näsan
    Du existerar. Det kan man alltid skryta med.....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • UniqueSnowflake

Jag hade en helt fenomenal, fantastisk, mind-blowing midsommarhelg. Underbar mat och aktiviteter ;) 10/10. Men jag vill inte skryta. Vi gjorde inget särskilt, vi var bara på lyx-spa-hotell fredag - lördag-söndag.

(.^_^.)
  • Aniiee
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-24 18:46:55 följande:

Jag hade en helt fenomenal, fantastisk, mind-blowing midsommarhelg. Underbar mat och aktiviteter ;) 10/10. Men jag vill inte skryta. Vi gjorde inget särskilt, vi var bara på lyx-spa-hotell fredag - lördag-söndag.

Solig
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Anton Chigurh
    225/40-17.....Nokain Hakkapeliitta, eller, Nokian Hakka Black, igår, 1 vecka, knappt, innan semestern, när jag behöver pengarna. Så byter jag. En uppoffring av guds nåde. Jag kanske får skippa läsken och dricka spriten ren i sommar. Måste dra in på nåt. Efter ett sånt utlägg. 

Nu dricker jag inte etanol. Kan dra in på det med. Typ. Å äta mjukglass utan topping i sommar. Det är otänkbart.

Och nej. Bufferten skall vara kvar, ifall skethusa-sitsen spricker. Tex.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Skryt lite!