Inlägg från: Anonym (13) |Visa alla inlägg
  • Anonym (13)

Hur ung bör man vara få att få knulla?

Jag var 13. Kände mig redo.

Men idag när jag ser på 13-åringar är de små barn i mina ögon och jag kan inte alls tänka mig att de har sex, snarare att de skulle leka med barbies... Trots att det bara är 6 år sedan jag själv var 13 år. Kan inte alls förstå att jag var lika liten som de är nu.

• Anonym (13)
    Anonym (tonårssex?!?) skrev 2014-04-27 14:31:25 följande:
    Troligen känner man sig mer mogen än man kanske är när man är tonåring. Skulle vara intressant att veta hur japaner och spanjorer resonerar som tillåter sex från 13 års ålder. Ett antal länder har 14 som gräns också.

För mig känns det ju väldigt konstigt att tänka sig att jag skulle få ligga med en liten tjej i 7:an om jag bodde "rätt land". Där skulle jag vara gubbsjuk möjligen och här pedofil.

Hur gammal var killen du hade din sexdebut med när du var 13?
    Men är det inte så att man även i Spanien och Japan skiljer på byxmyndig och myndig? Så att det t.ex. finns restriktioner som innebär att man blir byxmyndig vid 13 år, men att det fortfarande är olagligt för någon över 18 år att ha sex med någon under 18 år? Det känns väldigt knepigt och dumt om det skulle vara tillåten för en 30-åring att ha sex med en 13-åring.

Killen jag gjorde min sexdebut med hade nyss fyllt 18 år. 

Kan såhär i efterhand säga att jag förmodligen väntat ett par år till om jag inte träffat han eftersom jag inte hade någon som helst tanke på sex innan vi träffades. Men jag hade inte sex för hans skull utan för att jag själv ville. Det tog ungefär ett halvår innan jag ville ha sex med honom från det att vi träffades. Vi träffades i mars och vi hade sex i oktober. 

Äldsta killen jag var med som 14-åring, var själv 24 år.

Kan inte påstå att jag ångrar något av det, dock känns det bara väldigt lustigt att en kille på 18+ vill ha sex med en 13-14 åring och det är helt omöjligt att föreställa sig att 13-åringar jag ser idag skulle ha sexuellt umgänge inom 1 år eller 2. 
Svar på tråden Hur ung bör man vara få att få knulla?