Inlägg från: Anonym (Blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blä)

När slutar man med string?

Anonym (Nääää) skrev 2026-04-12 22:12:39 följande:

Förhoppningsvis börjar man aldrig med string. Det antal rövar som faktiskt passa i string är lätt räknade,
     Är string tilltalande bara för att man ser mer av röven?  Oftast platt och det ser ut som en tand-tråd mellan skinkorna.
    Eller så är det fel på trosorna som gör att det ser fördjävligt ut. 

Håller med. Fruktansvärt plagg. Smaklöst, ofräscht, ohygieniskt. Skulle aldrig börja ens.
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Petra) skrev 2026-04-12 22:19:33 följande:
    Låter som du är avundsjuk på oss som har rumpa som gör sig ypperligt i en liten string?!
    Jag tycker det låter mer som att ni som svarar jakande i tråden är incels som låtsas vara kvinnor. 
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Nääää) skrev 2026-04-12 22:28:38 följande:
    Din  ålder? 
    Jag är 59 och förväntas väl tydligen uppskatta  string.  MEN- jag råkar tycka det är avskyvärt och uppskattar mer en kvinna i klassiska underkläder. 
    String är för mig billigt och trist medans "vanliga" eller något piffade underkläder går lååååångt utanför string.
    Det är ett smutsigt wt-plagg som uppskattas mestadels av wt. 
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Petra) skrev 2026-04-12 22:31:34 följande:
    Eller så är jag bara stolt över min rumpa!
    Eller så är detta bara ännu en tradig runktråd som försöker locka till sig svar från äkta kvinnor, Vilket du knappast är. Och ingen vill se dina dallerhalvor. Så bär dem inte offentligt tack.
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Nääää) skrev 2026-04-12 22:37:02 följande:
    Har tyvärr erfarenhet av en kvinna som hade string när vi träffades men - hon slutade men det när hon fattade att hon faktiskt var 36. 
    Vuxna kvinnor har tydligen inte string!
    Annars var vi ihop i 14 år med ett barn - trots string, hahaha
    Vuxna kvinnor har nog kommit till insikt i hur äckligt och ohygieniskt det är att ha ett snöre i ändöppningen, plus hur osmakligt det är att blotta sina skinkor för vem som helst att se. Om de nu envisas med att visa sig i offentligheten med dessa hiskeliga underbyxor.
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Nääää) skrev 2026-04-12 22:40:34 följande:
    Tar gärna ett par klämvänliga skinkor vilken dag som helst .... men utan string då. hahaha
    Hoppas det sker i det privata. Ingen ska behöva utsättas för folks blottade daller på offentliga stränder. Äckligt. 
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Petra) skrev 2026-04-12 22:47:04 följande:
    Gud vad bitter du är! 
    Gud en så sexfixerad incel du är.
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Nääää) skrev 2026-04-12 22:52:54 följande:
    Nivån av hygien bestämmer man individuellt. Bytt ofta eller eller .... inte
    Men det gäller väl inte bara hygien utan mer hur illa det ser ut. 
    Unga kvinnor sminkar sig för mycket, har för korta kjolar och bär string. 
    Ingen koll på sin person eller sin kvinnlighet.
     Rätt patetiskt om en kvinna i 40-50 skulle följa med smink, string och korta kjolar.
    Sedan kan vi ju lägga till taskiga tatueringar, en allsköns olika piercingar som anses vara "sexiga" men som är totalt avtändande!
    De blir fort en bakteriehärd igen, även om man skulle byta underbyxorna ofta.

Sen håller jag inte med om att unga tjejer skulle klä sig i för korta kjolar eller bära string som en regel nej. Inget jag har lagt märke till, inte på vanliga badstränder iallafall. De förstår nog också hur osmakligt det är att blotta stjärten inför tusentals främlingar liksom. Åldern har inget att göra med hur patetiskt plagget är, alla ser lika vulgära ut i snören till underkläder. Samma med jättekorta kjolar, vilket ser precis lika billigt ut oavsett vem som har det på sig.

Tatueringar och piercings (annat än i öronen) ska vi inte ens gå in på. Mer WT än så går det inte att bli, även detta oaktat ålder och även kön.
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Petra) skrev 2026-04-12 23:02:39 följande:
    Jag tänker då inte sluta använda det för att någon gammal bitter troligtvis ensam kvinna säger det är osmakligt!
    Ingen kvinna kommer dock att bli intresserad av din klädsel. Och de flesta normala kvinnor förstår att det är ett äkta wt-plagg som endast folk utan klass har på sig. Och din egen bitterhet över att inte locka några villiga kvinnor till inceltråden kan du hålla för dig själv, istället för att applicera den på andra.
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Nääää) skrev 2026-04-12 23:11:44 följande:
    Hahaha, du låter som en kvinna i min smak ....
    De flesta kvinnor tänker nog på det sättet, med tanke på att det är en minoritet som tatuerar sig, går omkring med tjurringar i näsan, blottar skinkorna i snörtrosor, bär muskorta kjolar m.m. De flesta, i vårt sexfixerade samhälle, har fortfarande ett uns av vett och etikett i sig. Åtminstone de som rör sig utanför "orten", så att säga. 
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Nääää) skrev 2026-04-12 23:44:32 följande:
    Vidhåller det jag skrev innan ..
    Ok. Om det du skrev var menat som en komplimang så vidhåller jag själv att mina åsikter i ämnet ej är några som står ut bland övriga kvinnors. 
Svar på tråden När slutar man med string?