Inlägg från: Anonym (boo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (boo)

När slutar man med string?

Anonym (mycelium) skrev 2026-04-25 13:03:00 följande:

Jag tänker alltid på apelsiner när jag hör eller ser nåt om string Man tänker sig själva stringen som ett halvklot som inte är ifyllt, men så fyller man liksom i den själv. Jag såg en kvinna som var ute med en barnvagn, jag tror hon hade string. Det kanske inte var hennes barn, eller så hade hon barnvagnen som social täckmantel, eller så var hon ute och delade ut reklam. Man vet ju inte. Jag har aldrig använt string, gillar inte kläder som sitter åt. Men jag kan tänka mig att det är ett fysioterapeutiskt korrekt plagg. Undrar varför stringen sitter bakpå och inte frampå.

Wow, det känns som om jag fick en stroke när jag läste det där...

Apelsiner och halvklot och kvinna med barnvagn som social täckmantel, eventuellt delar hon ut reklam, fysioterapeutiskt plagg bakpå men inte frampå...?
  • Anonym (boo)
    Anonym (M) skrev 2026-05-03 21:01:27 följande:
    Så vidare man inte bajsar ute i skogen så har man tillgång på vatten och papper. 

Gnugga? Nej, det ska definitivt inte göra. Man ska torka. 
    Och nej, man får inte uvi av stringtrosor och de är heller inte ett ohygieniskt plagg. Tvärt faktisk, mer hygienisk än de flesta andra tajta plagg
    Nu blev jag nyfiken, på vilket sätt är string mer hygienskt än andra tajta plagg, och vilka är de mer ohygienska plaggen?
  • Anonym (boo)
    Anonym (Gym-Mia) skrev 2026-05-04 20:16:07 följande:
    Man torkar sig såklart i stjärten och använder våtservett efteråt. Rent som en skinande tallrik.
    Fast är det verkligen bevis för att string är mer hygieniskt än t ex boxers eller granny panties? Om man torkar stjärten med våtservett är den väl lika ren oavsett vilken trosmodell man använder?
Svar på tråden När slutar man med string?