BF Januari 2015
Hur tänker ni som har syskon som fortfarande kommer att åka vagn när bebis kommer? Våran pojk kommer vara 2.5 nästan å sover idag alltid middag i vagn, åker vagn om vi är i stan (bor på landet) jag funderar om syskonvagn verkligen behövs ?:) tror just nu på köpa ny sittvagn (har en emmaljunga citycross) och köpa till en mjuklift att ha i närjag är själv med båda. Och varva med bärsele om stora vill åka vagn. Har även en scooter3s som han kommer ha närvi e två :) å citykorg har ja även till vagnen, bara tänkt köpa ny sittvagn ;)
Min kommer vara nästan 4 när syskonet kommer så för hans del blir det bara en sådan där ståplatta som fästs på vagnen. Det oroar mig dock lite eftersom min son är en sådan där unge som sticker iväg. Han har noll rädsla och ser han något spännande så drar han iväg, snabb som attan är han också. Om han inte blivit lite förståndigare i januari så kommer det bli jobbigt att försöka se till att han inte bara hoppar av och springer iväg. Är maken med kan ju han springa efter men om man är själv..hua!