elilin skrev 2015-02-02 11:27:38 följande:
Ja detta springande på toa, å de inte direkt så att man är smidig å de går på 2sekunder att ta sig ur sängen heller ;)
Ja man orkar de är tur att vi är superwomen;) ända som varit riktigt jobbigt är de dåliga samvetet att jag inte kunnat göra så mkt med honom, haft en hemsk foglossning så de har blivit mkt inne lek å har en rätt aktiv pojk så de har varit påfrestande :/ men han går på förskola mellan 9-14 tis ons tors så då får han litw roligare varjefall;)
haha nä fy, bara att rulla över till andra sidan är tortyr! Ibland kan jag inte lyfta benen heller då det känns som att benen blivit förlamade av urintrycket! :P
Jag har också kämpat med foglossning sen tidigt i graviditeten. Har varit sjukskriven sen den 18/12 pga det och karpaltunnelsyndrom. Jag är van vid att springa runt och stressa hela dagarna, och gillar verkligen att jobba!
Den här tiden hemma har ju gått såååååå låååångsamt. Jag blir typ deprimerad och känner mig helt värdelös som människa av detta!
Jag borde ju verkligen försöka uppskatta den här tiden och chilla och njuta men det går ju inte! :/