• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • MillaPo

Har fått telefon tid med dr i morgon för att få legigan comp utskrivet...ska åka till prag i 4 dagar o klarar inte det nu som ja mår...dottern o ja skulle va ledig idag men hon fick gå till dagis o ha kul itsället för en inmobil illamående tråk mamma....e glad att hon älskar dagis! :) det lättar samvetet lite :/

• Youwontremember

Det onda jag kände på sidan igår har hållit sig borta idag, än så länge! Så det var nog bara en sträckning som jag misstänkte. Så nu kan jag gå tillbaka till att oroa mig för att jag inte mår illa :-P

• ilyaln
    Youwontremember skrev 2014-05-12 12:47:31 följande:
    Det onda jag kände på sidan igår har hållit sig borta idag, än så länge! Så det var nog bara en sträckning som jag misstänkte. Så nu kan jag gå tillbaka till att oroa mig för att jag inte mår illa :-P
    Det är lite lustigt det där ;) Alltid ska man oroa sig över nåt :D Skönt att det försvann i alla fall!
  • Jhalie

Usch, har börjat blöda lite. I går var det först lite rosa och sen på kvällen riktigt rött blod. Samma imorse. Inte mycket men ändå. Ringde bm och fick en tid 4 juni. Sa att det bara var att avvakt och se vad som händer Sjukt orolig nu.

• sissi81

Hej hej Hoppar in här jag med då. Plussade förra veckan o är beräknad 19e januari nu då. Skulle fått barn nu den 15 maj men fick sent missfall efter 4,5 månader sist. Detta blir mitt 3e barn. Mina 2 tidigare är 10 och snart 12.

• gladamamsen

hoppar in här.plussade idqg :) bf blir 16.1 enligt sista mensen.har en tjej född 2010 och en kille född januari 2012.vi har massor pågång rutomkring med husbygge också så jag e också lite orolig får hur det ska gå ;)

• Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-12 13:47:03 följande:

Usch, har börjat blöda lite. I går var det först lite rosa och sen på kvällen riktigt rött blod. Samma imorse. Inte mycket men ändå. Ringde bm och fick en tid 4 juni. Sa att det bara var att avvakt och se vad som händer smile4.gif Sjukt orolig nu.

Usch! Håller tummarna för stt det ska gå bra för dig trots blödningen! Behöver ju inte va nå dåligt! När jag väntade min andra son så stört blödde jag flera gånger mängder men bebis mådde bra! En frisk pojke fick jag o ingen kunde svara på vart blödningen kom ifrån! Lycka till
  • Jhalie
    Tingeliiiing skrev 2014-05-12 16:17:13 följande:
    Usch! Håller tummarna för stt det ska gå bra för dig trots blödningen! Behöver ju inte va nå dåligt! När jag väntade min andra son så stört blödde jag flera gånger mängder men bebis mådde bra! En frisk pojke fick jag o ingen kunde svara på vart blödningen kom ifrån! Lycka till

Ja jag har hört att man kan göra det. Men vad beror det på isf? Har aldrig blött en droppe med de andra tre barnen så är livrädd nu. Och att vänta så jäkla länge innan man får komma dit? Känns som en evighet bort. Har mensvärk hela tiden. Inget blod de sista timmarna dock.
  • Anjou2

Är totalt förvirrad... Har gjort 8 positiva tester varav två digitala... Och helt plötsligt idag var det lite blod på pappret och jag blev sjukt orolig... Så gjorde ett test när jag kom hem som visade inte gravid.... Åh nej vad aka jag tro? Har jag fått missfall nu eller? Inte mycket blid alls och väldigt ljusrosa... Känns så jävla tråkigt.. Vad ska jag göra?

/ En ledsen tjej

Svar på tråden BF Januari 2015