Inlägg från: Mollemolle81 |Visa alla inlägg
  • Mollemolle81

BIM Juni 2014

Hej på er! Ansluter till gruppen...blev gravid förra månaden men tyvärr slutade det i ett tidigt mf...så nu väntar jag att få blöda klart( blöder som en vanlig mens) och hoppas att jag får äl i juni....tror nog jag kan få det eftersom jag fick mf bara några dgr efter plusset....hade jag inte testat att med test så hade jag aldrig fattat att jag var gravid...utan mensen kom ju på den dag som den skulle kommit, ngn dag sent men inget konstigt alls... Nu är det nya tag som gäller! Nu kör vi tjejer!

• Mollemolle81

Om ngn vill så kan ni sätta in mig på Bim 25/6... Inte hundra på att det blir exakt då men kör på det nu...får se sen efter äl vad det blir för datum! Nu blir det att tempa, analysera å ha massa mys så fort blödningen är väck!

• Mollemolle81
    Furtuna skrev 2014-05-24 13:02:19 följande:
    Min bim ändrades till 23 juni enligt min app och någon kan ändra.. Sista mensen nu iaf.. Beställde ägglossningstest och graviditetstest igår så nu håller vi tummarna..

VArt beställde du?!
  • Mollemolle81
    JhjärtaK skrev 2014-05-24 21:46:20 följande:
    Jag blöder också fortfarande efter missfall. Dock kom mitt i vecka 9 så tror att kroppen behöver lite tid att komma igång. Men blödningen är helt klart på väg bort och mitt hcg sjunker enligt gravtesten som syns på bilden. Översta från idag och understa från i förrgår.

Ja det tar nog lite mer tid för dig att komma i fas....jag var bara i v 5 å har inte haft ont eller blött mer än en vanlig mens...nästan mindre...gjorde ett test igår å det visade på inte gravid så hcg är nog borta ur kroppen på mig redan!
  • Mollemolle81

Någon får gärna lägga till mig på listan....Bim 25/6...fick plus i maj men mf redan i v 5...har snart blött klart(har inte blött mer än en mens) och hoppas att jag får äl som vanligt...känns som om kroppen redan e tillbaka i vanlig fas...!

• Mollemolle81
    JhjärtaK skrev 2014-05-27 14:40:54 följande:
    Beklagar missfallet, fick också ett i maj men i vecka 9. Härligt att höra att din kropp känns som vanligt igen!

Beklagar ditt med...men jag tänker som så att det i te var meningen att det skulle fortsätta, att ngt inte stämde med bebisen! Nu laddar inom å försöker igen💖
  • Mollemolle81
    mandalii skrev 2014-05-27 15:38:46 följande:
    Åh nej stackars dig : ( Vi får kämpa vidare!

Vi kämpar vidare!💖
  • Mollemolle81

Nu är det dags för första försöket efter mf som jag fick för ett par veckor sen...får se om jag får äl denna cykeln eller i te?! Tror dock att kroppen funkar som vanligt då mf kom redan i vecka fem och jag blödde inte mer än en vanlig mens och hade inte ont alls...skönt! Är nu på dag 14 av 32-34....äl bör ske omkring dag 18-20...tempen ligger stadigt på 36,5-36,6 varje dag...vet att när väl äl skett kommer höjningen! Gillar att tempa, det funkar för mig! Är på semester nu men kommer hem på sön...ska testa med äl stickor då eftersom jag har hemma sen sista äl då jag blev gravid...gjorde bara av md två av 10 stickor så kan lika gärna använda dem nu ju! Började mysa till det idag, på dag 14...ska försöka varannan dag nu å se om det funkar....blir säkert varje dag kring äl med

• Mollemolle81

Jag tempar varje morgon innan jag går upp...ibland är det lite svårt då jag jobbar treskift...har ju inte riktigt samma temp kl 07 på morgonen när jag sovit som när jag kommer hem från ett nattpass....sen när jag sovit efter ett nattpass å vaknar kl 15 så e det ju inte samma heller....men jag ligger stadigt på 36,5-36,6 innan äl och runt 37 då äl varit...

Svar på tråden BIM Juni 2014