Inlägg från: Mollemolle81 |Visa alla inlägg
  • Mollemolle81

BIM Juni 2014

JhjärtaK skrev 2014-06-07 18:11:27 följande:
    Ja och fantastiskt att min kropp kommit igång såpass snabbt efter mitt mf i vecka 9, ÄL kom bara tre dagar senare om jag räknar missfallsdagen som första mensdag.

Härligt att sin kropp verkar kommit igång så snabbt efter mf! Min verkar oxå vara tillbaka efter mf, precis som vanligt beTer den sig än så länge...äl sekret nu idag och det började lite smått för ett par dgr sen! Så äl imorgon eller på måndag tror jag! Är utomlands nu men åker hemåt om en timme...glömde mina cb stickor hemma men så fort jag kommer hem imorgon fm ska jag testa för å se om jag formen glad gubbe! Vi ligger ju i samma fas, nu får ci följas åt å se om vi får plus direkt efter mf!
  • Mollemolle81
    Murrmys skrev 2014-06-08 06:51:25 följande:
    Ovanligt kort mens denna gång, 4 dagars blödning. Kan ha att höra med att kopparspiral sägs göra mensen "värre" än normalt, och detta är min normala :) spännande att se hur det utvecklar sig med ÄL nu framöver...vet att när jag plussade med sonen hade jag lutealfas på 11 dagar så om det är så nu med innebär det ÄL 17/6, appen fertilityfriend sätter ÄL till 14/6, men är ju första månaden så det är väl nån standardgrej :) Har hängt med lite dåligt här men skumläst en del, verkar inte vara många som plusar än? Hur går det för er alla?!

Jag hade lång å mkt mens med kopparspiralen...efter den åkte ut så har jag knappt ngn mens....hur skönt som helst, aldrig mer koppar...
  • Mollemolle81

Verkar som om min äl var igår....idag e flytningarna mest krämiga med lite inslag av äggvita men dock lite! Tempen är 36.9 mot vanliga 36, 5-36,6....tog. Tempen imorse efter en natts flyg så vet inte om den är riktig eller hög för man inte sovit riktigt som vanligt...lite svårt att bedöma... Men nu när jag kom hem var jag bara tvungen att ta ett lila cb...visade bara en rund ring...antingen så har jag ingen äl eller så var den igår?! Åh, vill veta nu om jag hade äl eller inte!!! Känns som om det blir två jobbiga veckor att invänta...samt följande dagars temp!! Bim blir nytt på mig igen om ngn vill ändra, det blir på midsommardagen den 21/6...om ngn ändrar i listan så får ni gärna göra ändra för mig för det funkar inte på min iPad!

• Mollemolle81

Jaha, trodde jag hade äl i lördags då jag hade äggvita, ganska mkt...i söndags hade jag lite äggvita men även en del kletigt sekret...hade dessutom i sön em en rund ring på cb lila test...tänkte att äl var i lördags...so far so good! Men!!!! Så igår morse (mån morgon)tog jag ett cb test mest för att kolla....blinkande gubbe!!!! Å sen efter jobbet igår kväll vid 23.30 tog jag ett test till...glad fast gubbe å en klump med sekret av äggvita!!! Visst borde äl skett typ som igår eller nu!? Hade somtur sex nu i natt efter fast gubbe! Hade i lördags med, å tors åfre med....hopppas vi prickade!? Någon som fått rund cirkel, blinkande å sen fast gubbe på typ 36 timmar???

• Mollemolle81
    mandalii skrev 2014-06-13 13:46:42 följande:
    Jag är nu på BIM-6 men känner absolut INGENTING, inte ens i brösten : ( Tog ett test imorse som var negativt. Vad tror ni, är det helt kört?

Jag känner ingenting jag heller, hade äl i lör eller månd...lite öm i vårtorna men det har jag alltid mellan äl å mens...men å andra sidan kände jag samm, alltså ingenting, men då blev jag gravid...testade då neg på äl +8 å sen positivt på +12'....
  • Mollemolle81

Äl+8 idag å negativt....hade inte förväntat mig ngt annat heller...förra månaden när jag blev gravid (slutade i tidigt mf) så var det neg på just denna dagen å sen på +12 fick jag positivt... Var lite nyfiken om ifall det visade ngt idag men icke...nu testar jag på midsommarafton istället! Heja alla oss! Hoppas vi slipper dricka alkohol i helgen!

• Mollemolle81
    JhjärtaK skrev 2014-06-17 16:17:15 följande:
    Haha, ja det är lätt att det blir fel ibland Alltså, är detta inte en graviditet så vete sjutton, har mensvärk/molvärk så in i bänken. Skall den ändå komma så kan den väl för fan göra det nu med en gång istället så slipper jag stå ut med detta.

Oj det låter ju som l du har tydliga tecken...jag känner ingenting, verkligen ingenting....känns så gravid som man kan känna sig! Inte ens ömma bröstvårtor som jag brukar ha mellan äl å mens ...Hoppas såklart ändå...enda som stämmer är att temphöjningen skedde efter äl å har varit hög sen dess....ok???en sak till! jag e grymt trött!!! Men kan också bero på massa nattjobb förra veckan.... Hoppas du får plus imorgon om du testar!!!
  • Mollemolle81

Negativt nu på morgonen...jaja, verkar som om det inte tog sig den här gången...har ju inte Bim innan måndag så än lever ju hoppet ändå! Testade inte pos innan äl+12 sist(förra månaden)...

Glad midsommar på er fina????????????!

Svar på tråden BIM Juni 2014