• Anonym (Kulle Jarl)

Simpel avrunkning?

Hej tjejer! Brukar ni ge era killar en avrunkning ibland? Dvs. du bara ger njutning men får inget tillbaka annat än att du kanske tycker det är häftigt när du ser honom njuta.
    Du som gör detta, brukar du göra det på olika sätt? Försöka få honom komma snabbt eller dra ut på det? Vart försöker du få honom att komma? På dig eller går han satsen på sig själv?
    Du som inte brukar ge en avrunkning, varför gör du inte det? Vill du ha sex istället eller vad är det som gör att du inte ger honom en runk ibland? Om du inte är sugen på sex, kan du ge mannen en avrunkning då eller har du hellre sex då och hoppas att suget kommer under tiden?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Simpel avrunkning?
  • Cecese

Nej, det gör jag inte. De gånger jag vill ge honom njutning utan att få något tillbaka så ger jag honom hellre en skön avsugning för det njuter han (och jag) mycket mera av än en avrunkning.

• panicorion
    Cecese skrev 2014-04-30 08:14:53 följande:
    Nej, det gör jag inte. De gånger jag vill ge honom njutning utan att få något tillbaka så ger jag honom hellre en skön avsugning för det njuter han (och jag) mycket mera av än en avrunkning.

Håller med... Har en dålig vana att inte vilja använda Händerna så det blir munnen som

Får ge njutningen och självklart ger jag avsugningar utan att få något tillbaks... Älskar att se honom njuta
  • NyttNamn

Runkar av mannen då och då, vi båda gillar det Tungan ute
    Jag tycker det är sjukt läckert och upphetsande.. 

När, var, hur - olika.. 

Pour some sugar on me...
  • Anders 386

Min fru runkar av mig ibland när det börjar trycka på för mig, och när hon är för trött för att knulla. Oftare förr, men händer fortfarande ibland. Det är nog inget hon tycker är upphetsande, hon gör det bara för min skull. Men jag skulle hellre bli avsugen förstås....

• Starship

Det händer men jag ger honom hellre en avsugning då.

• sch32

Det funkar om man inte har en penna att trycka på i just den stunden, har ticks på det. I utpressningssyfte är det också bra, vill inte karlsloken bestiga en så kopplar man på ninjagreppet och tvingar upp den.

• Anonym (suger :))

jag suger av min kille varje morgon innan jobbet :) för att vi båda gillar det...och ja jag sväljer alltid om han inte vill spruta på mina bröst...

• kelgrisen58

Vad jag gillar det sista inlägget, måste vara en av dom lyckligaste killarna nånsin, och tänk vad smart,en sån kille går ju inte ifrån sin tjej i första taget, sannolikt aldrig, smart drag tänker på Anna Anka, tänk om ni tjejer förstod det,

• Anonym (Kulle Jarl)

Själv får jag nästan aldrig en avrunkning även om jag tycker det är minst lika skönt som en avsugning. Ibland bättre. Ofta runkar hon mig till precis innan jag kommer sen avbryter hon, då vill hon att jag ska tränga in i henne för hon vill känna mig i sig men hon tror säkert att de är mkt skönare än en runk och eftersom man är så upphetsad kommer man ofta väldigt snart i dessa fall.

Jag saknar dock en ren avrunkning. Kan man säga att man vill ha det en kväll och att tjejen nöjer sig med det, dvs hon kräver inget tilllbaka utan hon ger en avrunkning sen vänder hon sig och somnar och en annan går ligga på våta fläcken.

• Anonym (Jadå)

Jag älskar att hetsa honom. Brukar smeka utanpå byxorna till han "gör på sig". Så roligt att se honom, hjälplös och lite skamsen. :) då hotar jag med blöja! :)

Svar på tråden Simpel avrunkning?