• Anonym (Kulle Jarl)

Simpel avrunkning?

Hej tjejer! Brukar ni ge era killar en avrunkning ibland? Dvs. du bara ger njutning men får inget tillbaka annat än att du kanske tycker det är häftigt när du ser honom njuta.
    Du som gör detta, brukar du göra det på olika sätt? Försöka få honom komma snabbt eller dra ut på det? Vart försöker du få honom att komma? På dig eller går han satsen på sig själv?
    Du som inte brukar ge en avrunkning, varför gör du inte det? Vill du ha sex istället eller vad är det som gör att du inte ger honom en runk ibland? Om du inte är sugen på sex, kan du ge mannen en avrunkning då eller har du hellre sex då och hoppas att suget kommer under tiden?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Simpel avrunkning?
  • Anonym (Kille)

Jag tror att väldigt många killar gillar att bli avrunkade, det är häftigt för mig när en kvinna runkar mig och hennes enda mål är att se utlösningen.

• Gotlänning

Kanske är en tråkig jävel men aldrig att jag skulle be om avrunkning/sugning... får man det spontant så är tjejen med på det.

Vill hon inte det så tar jag hellre tag i det själv än att ge henne träningsvärk.

If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Anonym (Kulle Jarl)
    Anonym (Jadå) skrev 2014-04-30 23:09:41 följande:
    Jag älskar att hetsa honom. Brukar smeka utanpå byxorna till han "gör på sig". Så roligt att se honom, hjälplös och lite skamsen. :) då hotar jag med blöja! :)

Någon gång har tjejen gjort så på mig med. Jag meddelade henne att sluta efter en stund för jag var nära att komma men hon bara fortsatte tills jag kom i kalsongerna. Då bara skrattade hon lite med glimten i ögat när jag fick kliva upp och gå och tvätta av mig och byta kalsonger. Det var även lite skämmigt när det hände men känslan var ändå att jag gillade det konstigt nog. Tyvärr händer det och vanliga avrunkningar alldeles för sällan.
  • The past is now

Simpel avrunkning sköter han själv..haha! Jag leker mer och älskar att dra ut på det..blir så härliga sprut då. :-P

• Anonym (Jadå)
    Anonym (Kulle Jarl) skrev 2014-05-01 07:37:19 följande:
    Någon gång har tjejen gjort så på mig med. Jag meddelade henne att sluta efter en stund för jag var nära att komma men hon bara fortsatte tills jag kom i kalsongerna. Då bara skrattade hon lite med glimten i ögat när jag fick kliva upp och gå och tvätta av mig och byta kalsonger. Det var även lite skämmigt när det hände men känslan var ändå att jag gillade det konstigt nog. Tyvärr händer det och vanliga avrunkningar alldeles för sällan.

Du ser! Var glad att du FICK byta om. :)
  • Emma911

Brukar dagligen ge min sambo en avrukning blandat med lite sug =) Brukar mest bli på morgonen att jag runkar honom innan han går till jobbet. Då vi oftast inte hinner ha sex på morgonen. =)

• Anonym (Moa)

Min man är inte så förtjust i just det. Antingen ger jag honom oralsex i såna lägen eller så sköter han själv själva runkandet medan jag smeker och slingrar mej runt resten av hans kropp. Han gillar det bäst och det är bekvämt också.

• Anonym (75)

Blir inte så mycket runkning i detta hushåll, min man föredrar annat och jag tycker det är rätt trist att hålla på rycka i kuken haha. Blir desto mer oralsex och knullning på olika sätt istället Skrattande

• Anonym (Kulle Jarl)
    Anonym (Jadå) skrev 2014-05-01 08:50:57 följande:
    Du ser! Var glad att du FICK byta om. :)

Hehe.. Ja hon var snäll med mig den gången. Det är lite pinsamt att komma i kalsongerna, jag vet inte varför egentligen men tjejen tycker det är lite roligt att få en att kladda ner sig ibland.
  • Johan Ason

Att dra ut på det sköna är spännande. Kanske inte komma...bara bli hetsad,,upprunkad

The past is now skrev 2014-05-01 07:39:55 följande:
    Simpel avrunkning sköter han själv..haha! Jag leker mer och älskar att dra ut på det..blir så härliga sprut då. :-P

• Johan Ason
    The past is now skrev 2014-05-01 07:39:55 följande:

Svar på tråden Simpel avrunkning?