Gravid vecka 40+4. Någon mer?
+5
BF 25/4 andra barnet ... less som satan. Dottern kom dagen innan beräknad så jag har känt mig "lurad" länge nu :(
+5
BF 25/4 andra barnet ... less som satan. Dottern kom dagen innan beräknad så jag har känt mig "lurad" länge nu :(
ja :)
tycker bara att jag blir större o större för varje dag... det kommer väl att bli en 5kg klump innan det händer någe
jag har berättat för förlossnignen att jag tror ungen blir gigantisk... dom sa att min kurva va normal o att jag inte skulle oroa.
ligger mellan normal och hög på kurvan ... men det va ju ändå ett tag sen bm mätte nu
imorrn har jag min koll... HOPPAS FÖR ALLT I VÄRLDEN att dom gör nåt annars kommer jag börjar gråta :(
mardrömmen är att dom skickar hem mig med en ny tid om några dar igen.... FYYYY:.........
idag är det +10 ... bara det får ju en att vilja gråta blod :(
o jag börjar bli rädd för att ungen kommer väga 5kg nu när det är så många dagar.
ja du vore jag i vecka 30 nånting med den här kulan så skulle jag bli rädd ;)
jag va på min första övertids-koll idag.... +10 är det nu
fick en ny tid för en vanlig koll igen på söndag ... ingen igångsättning här inte :(
dom tycker inte att man gått över alls förrns vecka 42 :(
nä ingen tid.. jag fick bara för kollen..
dom sa att eventuell igångsättnign onsdagen efter om inget hänt... antar dom bokar det på söndagen om jag fortfarande går såhär :(
jag fick min bebis igår morse! En stor tjej på 4260g o 54 lång ;) BF+11 tror jag det blev
det startade av sig själv och tog totalt från allra första kännigen 12 timmar bara :) allt bara bra och nu är vi hemma!
Hur går det för er andra?