Sommarvistelse
Som jag har skrivit tidigare så bor han 5 mil ifrån oss och tycker att det blir för långt att köra.
Och
Jag har i 1,5 månads tid försökt få fram när han har semester och vill att barnen ska komma. Trots upprepade "påminnelser" och med ett sista datum då jag var tvungen att veta så hör han inte av sig. Jag bokar till slut in simskola på ett par veckor som passar oss eftersom jag inte får något svar ifrån honom men då helt plötsligt så hör han av sig någon dag för sent och vill ha de veckorna som jag nu bokat. Han har haft 1,5 månad på sig men svarar efter mitt sista datum.
Jag tycker inte att jag handlat konstigt faktiskt. Varför säger man då inte att man inte vet något om semestern än när jag jagat honom med både sms och telefonsamtal, då får han ju nästan skylla sig själv kan jag tycka??
[quote=73142189][quotsimskolan blir ju drabbade och det är ju faktiskt dom som har rätt till umgänget och inte han egentligen. onym (S) skrev 2014-05-02 19:03:29 följande:[/quote-nick]
VARFÖR LÄSER INGEN TRÅDSTARTEN!!???? Om folk läste lite noggrannare så hade man sluppit upprepa sig HELA TIDEN!!!