Sommarvistelse
Jag måste bara fråga lite vad ni andra anser om mina handlingar... För omkring 1,5 månad sedan påpekade jag för pappan att jag måste få reda på hur hans semester kommer att vara förlagd i sommar och när han vill ha barnen två veckor. För en månad sedan fick jag info om att ansökan till simskolan som jag vill att barnen ska gå på skulle vara inne senast 30/4. För tre veckor sedan smsade jag pappan och informerade om detta, inget svar. För några dagar sedan ringde jag och talade in på svarare att jag måste veta NU men ingen svarade eller ringde tillbaka. I onsdags eftermiddag skickade jag in ansökningarna. Idag får jag ett sms då pappan såklart vill att barnen ska komma precis de veckorna som simskolan håller på och det finns ingen möjlighet för oss att byta heller då jag har BF i veckan efter och inte vill boka in någonting då. Pappan är nu sur och tycker att jag ska byta men sist anmälningsdagen var igår och jag tycker att jag har gjort vad som står i min makt vad gäller att försöka få info av honom. Vad tycker ni, får pappan skylla sig själv lite och nöja sig med en vecka denna sommaren eller vad??