• Anonym (Tjej)

Wandas i Gbg

Undrar om någon här som har varit på wandas när det är gangbang kväll. Kan ni berätta hur det är där. Är sugen på att testa att gå dit, har aldrig varit på swing klubb innan men är grymt sugen att testa gangbang.

• Svar på tråden Wandas i Gbg
  • Anonym (erik)
    Anonym (Swinger) skrev 2014-06-09 16:44:06 följande:
    Helt individuellt vissa suger med, andra utan och vissa suger inte alls. Tycker inte att det behövs en massa regler mer än att nej är nej. I övrigt så löser det sig så länge alla respekterar varandra och är lyhörda. 
    Oki, på så sätt. Hur gör ni då, just när det gäller oralt/kondom eller ej.
    Om ni kör utan kondom vid oralt, är ni då isf inte oroliga för sjukdomar?
    Är så nyfiken på dessa klubbar/swingeri osv, men vet så lite om hur det är.

• Anonym (erik)
    Anonym (Pez) skrev 2014-06-09 20:42:31 följande:
    Så många som är intresserade av detta, det vore coolt å ordna nåt med bara fl medlemmar, man hyr en kursgård eller nåt ha h aCool
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (erik) skrev 2014-06-09 21:23:30 följande:
    Oki, på så sätt. Hur gör ni då, just när det gäller oralt/kondom eller ej.
    Om ni kör utan kondom vid oralt, är ni då isf inte oroliga för sjukdomar?
    Är så nyfiken på dessa klubbar/swingeri osv, men vet så lite om hur det är.

Vi kör principen med kondom vid oralt när det är killar vi inte känner väldigt väl. Vissa killar som som man träffat många gånger och som man har förtroende för kan få oralt utan men aldrig sprut i munnen eller på ansiktet. Däremot tar flickvännen gärna sprutet på magen, brösten eller stjärten då det är något som bodde hon och jag tänder på. Det hela är inte konstigare än när man träffar någon på krogen eller liknade och har sex för första gången. Man får helt enkelt känna in vad som gäller och hur tjejen vill ha det. Det är samma sak för mig jag går inte ner och slickar mellan benen på vem som helst utan det är samma sak där man får känna in vad som känns rätt för mig och för henne.
  • Anonym (erik)
    Anonym (Swinger) skrev 2014-06-09 21:33:55 följande:
    Vi kör principen med kondom vid oralt när det är killar vi inte känner väldigt väl. Vissa killar som som man träffat många gånger och som man har förtroende för kan få oralt utan men aldrig sprut i munnen eller på ansiktet. Däremot tar flickvännen gärna sprutet på magen, brösten eller stjärten då det är något som bodde hon och jag tänder på. Det hela är inte konstigare än när man träffar någon på krogen eller liknade och har sex för första gången. Man får helt enkelt känna in vad som gäller och hur tjejen vill ha det. Det är samma sak för mig jag går inte ner och slickar mellan benen på vem som helst utan det är samma sak där man får känna in vad som känns rätt för mig och för henne.
    Ok, tackar och kåtbockar för ett trevligt o utförligt svar:)

• Anonym (Swinger)
    Anonym (erik) skrev 2014-06-09 21:47:52 följande:
    Ok, tackar och kåtbockar för ett trevligt o utförligt svar:)

Kan tillägga att det aldrig är några kyssar inblandade utom mellan mig och flickvännen, med undantaget att flickvännen allt som oftast kysser sina älskarinnor när hon har har sex med andra kvinnor eller när det är flera kvinnor med i gruppsex. För vår del är kyssar väldigt intimt. Det viktiga är att man som par eller singel har satt upp sina regler för vad man vill och inte vill sedan är det upp till andra att känna in och respektera på samma sätt som man själv får känna in och respektera andras gränser och önskningar. Med tanke på hur olika vi är så är det omöjligt för en klubb att ha ett stort regelverk för vad man får och inte får utan man måste hålla sig till enkla grundregler om respekt och att nej är nej i övrigt får det lösa sig med hjälp av välvilja och kommunikation. Har för övrig bara vid något enstaka tillfälle under drygt 20år som swinger upplevt att någon gått över gränsen och helt enkelt fått avvisas från klubben. Det är inget försvar men det var en del alkohol med i bilden i övrigt är det nog svårt att hitta en tryggare miljö för sexuella äventyr än en swingersklubb.  
  • Anonym (erik)
    Anonym (Swinger) skrev 2014-06-09 22:09:32 följande:
    Kan tillägga att det aldrig är några kyssar inblandade utom mellan mig och flickvännen, med undantaget att flickvännen allt som oftast kysser sina älskarinnor när hon har har sex med andra kvinnor eller när det är flera kvinnor med i gruppsex. För vår del är kyssar väldigt intimt. Det viktiga är att man som par eller singel har satt upp sina regler för vad man vill och inte vill sedan är det upp till andra att känna in och respektera på samma sätt som man själv får känna in och respektera andras gränser och önskningar. Med tanke på hur olika vi är så är det omöjligt för en klubb att ha ett stort regelverk för vad man får och inte får utan man måste hålla sig till enkla grundregler om respekt och att nej är nej i övrigt får det lösa sig med hjälp av välvilja och kommunikation. Har för övrig bara vid något enstaka tillfälle under drygt 20år som swinger upplevt att någon gått över gränsen och helt enkelt fått avvisas från klubben. Det är inget försvar men det var en del alkohol med i bilden i övrigt är det nog svårt att hitta en tryggare miljö för sexuella äventyr än en swingersklubb.  
    Tackar!

• Anonym (Swinger)

Ny chans för nyfikna.

Tema GANGBANG
    Fredag 1/8 kl 21.oo-03.00

Kvällen har teamt GangBang öppet för par tjejer och killar. kvällen vänder sig till er som vill ha tjejen i centrum för njutning av flera killar. men inga måsten nej tack är fortfarande nej tack.

Vi har lite mer killar på klubben denna kväll då kvoteringen är högre.

• Anonym (nyfiken tjej)

någon härifrån som
    ska dit som jag kan ha
    följe med

första gången för mig
    och är lite blyg

Svar på tråden Wandas i Gbg