Wandas i Gbg
Undrar om någon här som har varit på wandas när det är gangbang kväll. Kan ni berätta hur det är där. Är sugen på att testa att gå dit, har aldrig varit på swing klubb innan men är grymt sugen att testa gangbang.
Undrar om någon här som har varit på wandas när det är gangbang kväll. Kan ni berätta hur det är där. Är sugen på att testa att gå dit, har aldrig varit på swing klubb innan men är grymt sugen att testa gangbang.
Tyvärr är jag inte i gbg då. Hade gärna gått dit igen.
Nyfiken tjej inboxa mig
Hör av dig så går vi tillsammans!
Skicka ett mess så snackar vi mer;)
Var bor du? Jag brukar gå på ett ställe i Eskilstuna, men går gärna dit ihop med någon.. Inboxa gärna isåfall.. Jag är man och har ett " vanligt" liv som jag då och då kryddar.. ![]()
någon härifrån som
ska dit som jag kan ha
följe med
första gången för mig
och är lite blyg
Jag fick 6000 Euro av några män i Rumänien för att ställa upp på gangbang förra veckan. Lång historia hur jag hamnade där, mycket lång. Männen var inte från Rumänien utan mest Frankrike, England och annat som jag inte minns. Han som tog mig dit var svensk. Jag tänkte då att jag kan testa mig när jag kommer hem, för sjukdomar alltså, men nu vågar jag inte. Efter 11 män slutade jag räkna. Tror att runt 25 sprutade i mig eller på mig, men flera sprutade två gånger så jag är osäker. Jag hade känslan att de var friska, gifta familjefäder, men vet inte förstås. Om du har hört "tjennas" (stavning osäker) nämnas i samband med en zigenarfest får du gärna höra av dig. Skriver hit för att min partner är kvar där och jag är i Sverige. Länge leve skön sex! Men också frisk sex! Kram!
Du fick 25 sprut på ett knull?
Jag är också väldigt intresserad av gå och få uppleva detta ställe. Men som jag förstått det tar de inte emot singelkillar. Finns det någon trevlig tjej som vill göra mig sällskap? Kanske också bara för att titta första gången.
Jag är också intresserad av att i alla fall gå dit och titta och se hur det funkar, har dock , precis som ovanstående, problemet att jag är kille och singel. Sen undrar jag lite hur det är med ålder och så, är givetvis 18, men man vill ju endå bli tagen seriöst på ett sådant ställe.
Ha det fint!
Killar ibland har dom öppet hus då även singel killar är välkomna. Dock har dom precis haft en. Ha koll på deras hemsida. Sen finns det en till i gbg.
någon härifrån som
ska dit som jag kan ha
följe med
första gången för mig
och är lite blyg
Åh, jag är med väldigt nyfiken. Har frågat en bekant som jag vet har gått tidigare om hon vill slå följe med mig, hoppas.. Frågan är väl om en inte helt smal tjej kan uppskattas där, oroar mig mer än något annat.
Tina, Messa mig... Hade gärna gått tillsammans med dig!
Även om du inte är helt smal kommer du vara mer än väl välkommen både för mig och de andra;)
Åh, jag är med väldigt nyfiken. Har frågat en bekant som jag vet har gått tidigare om hon vill slå följe med mig, hoppas.. Frågan är väl om en inte helt smal tjej kan uppskattas där, oroar mig mer än något annat.
Vi alla borde gå dit tillsammans :)