• novsep

fler än jag som fått ett härligt litet plus och ska få barn i januari?

Nu har vi fått ett plus här och jag är så otroligt glad men har svårt för att förstå att jag verkligen är det =)
    Jag har testat minst 10 stickor (testoman) som alla gett mig svaga plus så igår köpte jag ett digitalt gravtest.. Det stod "gravid" så då är det nog så haha! 

fler i samma sits? 

• Svar på tråden fler än jag som fått ett härligt litet plus och ska få barn i januari?
  • Edvina

När jag bodde i Bromma skulle jag få betala det själv, kostade ca 2000:- Nu i Uppsala län får jag göra det för 300:- (nu är jag 35år) så det är verkligen skillnad beroende på var man bor!

• Winterbaby

Ha det är knäppt vilken orättvisa det är mellan länen!

Jag har ändå tänkt att det nog inte skulle vara svar nog med en sannolikhetsuppskattning, speciellt med tanke på min "höga" ålder, så har fvp bokat nästa torsdag. Då får jag ett tydliga eller nej.

På tal om barngrejer : barnvagn, väska och babyskydd fixat! Gjorde ett klipp på Blocket för två veckor sedan som sambon bara inte kunde motstå.

Vi har inte heller behov av att lägga pengar på nya dyra grejer. Tänkte köpa begagnad spjälsäng med, fast ny madrass.

BF 31 dec. 2014
  • carolein

KUBtest idag! Jag är sjukt nervös att bebis ska ha dött i magen o jag inte märkt det än. Har därför inte oroar mig för att den ev skulle ha Downs.

Håll tummarna!

• Winterbaby
    carolein skrev 2014-07-03 07:41:52 följande:

KUBtest idag! Jag är sjukt nervös att bebis ska ha dött i magen o jag inte märkt det än. Har därför inte oroar mig för att den ev skulle ha Downs.

Håll tummarna!

Den lever säkert och trivs mycket bra i din magen! Hur gick det? =)
    BF 31 dec. 2014
  • Lolita1
    carolein skrev 2014-07-03 07:41:52 följande:

Håll tummarna!

Jag tänkte precis som du. Tror det är rätt vanligt.
    Det är säkerligen jättebra med bebisen :)

Har du varit där än? Berätta gärna hur det gick :)
  • carolein

Det gick bra! Den levde o vinkade???? så det var jätteskönt! Nu har vi oxå gått förbi v13 och jag tänker sluta oroa mig, allt kommer gå bra!

(Och kubtestet sa lågrisk oxå)

• Lolita1

Skönt för er! Försök njuta lite nu (fast det är svårt att inte oroa sig) :)
    Vår levde också rövare där inne under ultraljudet, svårt att få en bra bild när h*n rörde sig så mycket

• Charlotta5

Hej alla fina blivande januari mammor. Jag är ny i gruppen och har idag varit på kub allt såg bra ut bf är beräknat till 14/1. Ska bli kul att följa er alla på den här resan.

• Winterbaby

Då är det dags för fostervattensprov imorgon. Är riktigt nervös över morgondagen! Hur ont kommer det att göra?

Tänk om de hittar nåt?

Och tänk om det skadar lilla Knodden?

Kommer inte bli mycket sömn inatt!

BF 31 dec. 2014
  • Snusann

Jag skrapade ut min sjunde graviditet igår och lämnar således denna gruppen... också... Lycka till ni andra!

Svar på tråden fler än jag som fått ett härligt litet plus och ska få barn i januari?