• Anonym (Mats)

Kukar

Hör ofta från kvinnor att kukar är helt ointressanta om det inte gäller sex. Allvarligt talat kvinnor, vore det inte lite häftigt att komma in i killarnas dusch och se en massa kukar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kukar
  • SecretMe

Nej, inte ett dugg faktiskt.

• Anonym (man)

Min fru älskar kukar. Både att titta på dem och att arbeta med dem. Hon föredrar dock när de är hårda o gillar att se när de sprutar.

• Anonym (Villig)
    Anonym (man) skrev 2014-05-03 19:29:02 följande:
    Min fru älskar kukar. Både att titta på dem och att arbeta med dem. Hon föredrar dock när de är hårda o gillar att se när de sprutar.
    Jag kan inte göra annat än att hålla med din fru 
  • Matrix6
    Anonym (Villig) skrev 2014-05-03 19:37:26 följande:
    Jag kan inte göra annat än att hålla med din fru 
  • Anonym (Jodå)

Jag gillar kukar. Kikar fortfarande på min sambos när han byter om ;)

• Anonym (Mats)
    SecretMe skrev 2014-05-03 19:06:30 följande:
    Nej, inte ett dugg faktiskt.

Hur ställer du dig till män som tycker fittor är ointressanta?
    Anonym (Jodå) skrev 2014-05-03 19:43:08 följande:
    Jag gillar kukar. Kikar fortfarande på min sambos när han byter om ;)

Vad är det som är spännande med den?
  • Anonym (kuk)

Det är ju det mest spännande en man har...Skrattande Om vi ser rent fysiskt, inte annars.

• sextiotalist

Männens intresse för sitt egna dinglande organ är fascinerande, men deras dinglande organ är totalt ointressant.

Jag hade inte ens brytt mig om min sambos åsikter om det kvinnliga underlivet, hade han tjatat om det så hade jag sett honom som patetisk

Nej, snoppar är bra när man ska älska, för övrigt är de ointressanta

• missan75

Jag tycker förändringen de genomgår är spännande och härlig. Och ofta är de väldigt lena att ta på. Det gillar jag också.

• Anonym (Mats)
    Anonym (kuk) skrev 2014-05-04 05:59:18 följande:
    Det är ju det mest spännande en man har... Om vi ser rent fysiskt, inte annars.

Personligen kan jag inte koppla bort den nakna kvinnokroppen vid sex. Många kvinnor verkar tycka sex är något avskilt den manliga kroppen och kuken i synnerhet. Som om sexet vore en andlig upplevelse. Det begriper jag inte.
Svar på tråden Kukar