• Anonym (Mats)

Kukar

Hör ofta från kvinnor att kukar är helt ointressanta om det inte gäller sex. Allvarligt talat kvinnor, vore det inte lite häftigt att komma in i killarnas dusch och se en massa kukar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kukar
  • Cornellia
    läppar skrev 2014-05-04 21:53:17 följande:
    Oki, men då vet du iaf att de du varit på, ej är representativa. Flört

Du kan inte tänka dig att det är tvärt om? 

(känner inte heller igen den beskrivningen av tjejmiddagar...)
  • sextiotalist
    läppar skrev 2014-05-04 21:53:17 följande:
    Oki, men då vet du iaf att de du varit på, ej är representativa. Flört

och varför skulle de du varit på vara representantiva. De jag har varit på har haft väldigt olika typer av kvinnor. Studentkretsar, ridkompisar, gamla klasskamrater, nära vänner, bekanta
  • Anonym (Mats)
    sextiotalist skrev 2014-05-04 19:52:03 följande:
    Håna och håna, jag tycker bara det är smått komiskt att ni män är så fascinerade. Det har inte med att vara intellektuell eller inte, detta fenomen gäller även intellektuella män.

Varför kan ni män inte slappna av lite när det gäller er snopp. Den finns där, den gör nytta ibland, men den är ofta lika intressant som en armbåge i vardagen.

Men det är faktiskt ni män som drar upp detta gång på gång, av alla trådar om snoppar och deras betydelse så är det män som startar tråden. Då blir det lite patetiskt faktiskt.

Är utvecklingsstörda lika patetiska? De kan ju inte heller hjälpa att de är som de är.

Själv tycker jag den är praktisk och användbar, och lite intressant. Men hur ska jag veta hur kvinnor känner inför den? Just därför frågar man.
  • Anonym (Mats)
    Anonym (nyfiken) skrev 2014-05-04 21:45:30 följande:
    Jo jag skulle gärna tjuvkika i herrarnas omklädningsrum.

Jag har inte sett så himla många kukar precis, det skulle vara spännande att se många slaka och se hur de passar ihop med kroppen.

De jag träffat på nära håll har varit fina- lena, fascinerande och sexigt att de kan förändras.

• Anonym (Mats)
    sextiotalist skrev 2014-05-04 22:20:53 följande:
    och varför skulle de du varit på vara representantiva. De jag har varit på har haft väldigt olika typer av kvinnor. Studentkretsar, ridkompisar, gamla klasskamrater, nära vänner, bekanta

Håll dig till ämnet.
  • läppar
    Anonym (Mats) skrev 2014-05-04 22:53:30 följande:

Är utvecklingsstörda lika patetiska? De kan ju inte heller hjälpa att de är som de är.

Själv tycker jag den är praktisk och användbar, och lite intressant. Men hur ska jag veta hur kvinnor känner inför den? Just därför frågar man.
    Den är allt du säger - men många tjejer gillar inte att kukar ska vara i fokus,
    för då blir de påminda om vad de själva aldrig fick Flört

• Minxx

Älskar kuk! Klickade i att de är spännande men sen läste jag ts igen...."om det inte gäller sex". Hm, vad menar du egentligen? Om man ser en massa nakna kukar i ett omklädningsrum hade man förstås kollat in dem och tyckt att det var spännande för att det finns en sexuell spänning i det. Slak kuk är betydligt mindre intressant är hård.  

• Anonym (Mats)
    läppar skrev 2014-05-04 22:58:03 följande:
    Den är allt du säger - men många tjejer gillar inte att kukar ska vara i fokus,

för då blir de påminda om vad de själva aldrig fick

Men fitta är ju bättre rent praktiskt och estetiskt.
  • Anonym (Mats)
    Minxx skrev 2014-05-04 23:46:51 följande:
    Älskar kuk! Klickade i att de är spännande men sen läste jag ts igen...."om det inte gäller sex". Hm, vad menar du egentligen? Om man ser en massa nakna kukar i ett omklädningsrum hade man förstås kollat in dem och tyckt att det var spännande för att det finns en sexuell spänning i det. Slak kuk är betydligt mindre intressant är hård.  

Precis, du finner fascination i kuken, även om det indirekt kan handla om sex, men du tycker inte den bara är ett redskap.
  • läppar
    Anonym (Mats) skrev 2014-05-05 00:16:46 följande:

Men fitta är ju bättre rent praktiskt och estetiskt.
    Håller inte alls med - men jag tycker att de är lika tilltalande rent estetiskt.
    Praktiskt har jag aldrig tänkt på, finns det opraktiska kön tycker du?

Svar på tråden Kukar