efter opponering?
Om man behöver komplettera, betyder det att man bara kan få E, alltså att uppsatsen är så dålig att den inte kan bli godkänd men genom en komplettering får man E?
Om man behöver komplettera, betyder det att man bara kan få E, alltså att uppsatsen är så dålig att den inte kan bli godkänd men genom en komplettering får man E?
Nu kanske jag missuppfattar din fråga men menar du oavsett hur mycket eller vad?
(är för övrigt inte insatt i den nya betygssystemet alls) Jag kompletterade mina uppsatser och fick VG på dom (det var ju det högsta man kunde få då...). Jag antar iofs där med att jag kanske blivit godkänd på dom utan kompletteringarna men betyget fick man inte veta förrän det var helt klart så det kunde man ju inte veta...
Så nej... det tror jag inte... Men är det som vissa här då att man får skriva om stora delar är det kanske så..? Ingen aning...
Trodde att det var examinatorn som ville att man skulle komplettera, alltså efter att man lämnat in tentan..
Ni som behövt komplettera, finns det en visst tid som man får för att göra ändringarna eller lämnar man in arbetet när man är klar?