Inlägg från: Anonym (Rädd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rädd)

Narkos

Hej, Jag ska göra en reflux operation men är jätte rädd för narkosen av olika anledningar. Jag undrar nu om man skulle kunna opereras på något annat sätt med någon annan typ av narkos med hjälp av lugnande eller så. Jag bryr mig inte så mycket om att det kommer vara jobbigt för mig att vara vid medvetande under narkosen. Jag gör allt och betalar dubbelt, bara jag inte blir sövd. Tror ni att det finns någon lösning? Tacksam för svar!

• Svar på tråden Narkos
  • Anonym (Rädd)

Ja, jag har pratat med dom om det men jag har så dåliga erfarenheter av narkosen så det är ingen som kan ta den rädslan ifrån mig :( skulle man inte kunna göra på annat sätt tror du? Jaha! Vad skönt. Hur länge sen var det han gjorde den? Och är han helt besvärsfri nu? Och var gjorde han den? Förlåt för så mycket frågor.

• Anonym (Rädd)

Anonym (mm) vad var det för operationer du gjorde? Jag vet att dom helst ser att man sövs på vissa operationer men finns det någon chans att man väljer en annan möjlighet om man är så rädd som mig? Jag lider redan av ångestsyndrom och det är verkligen sjukt hur rädd jag är. @Minst, vad skönt för din man! På vilket sjukhus gjorde han operationen?

• Anonym (Rädd)

Operationen kommer säkert vara lättare under narkos men jag kan verkligen inte lugna ner mig och skulle helst göra på annat sätt. Jag har min pojkvän & min mamma som är dom tryggaste i mitt liv just nu.

Svar på tråden Narkos