Du måste logga in för att svara i en tråd.

Inlägg från: Anonym (mm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mm)

Narkos

Vad är det som skrämmer dig med narkos? Jag har varit nersövd 3 ggr. varav ena gången ville jag ha lokalbedövning pga rädlsan. Men fick inte det. Vissa operationer föredrar de att man är sövd. Men prata med dom!!

• Anonym (mm)
    Anonym (Rädd) skrev 2014-05-06 00:22:43 följande:
    Anonym (mm) vad var det för operationer du gjorde? Jag vet att dom helst ser att man sövs på vissa operationer men finns det någon chans att man väljer en annan möjlighet om man är så rädd som mig? Jag lider redan av ångestsyndrom och det är verkligen sjukt hur rädd jag är. @Minst, vad skönt för din man! På vilket sjukhus gjorde han operationen?

Jag har opererats för ett navelbråck, det va då jag bad om lokalbedövning. De andra 2 har varit utomkveds.

Jag lider också av ångest, stark sådan. Så har också haft panik inför operationer. Legat och skakat innan de söver mig. Så de har fått ge lugnande snabbt innan jag fått mer panik. Men sen sover man gott, och vaknar upp ett litet tag efter =) Och då är det skönt att det är över. Har mått bra efter alla mina narkoser. Kunnat äta starx därefter och även kunnat gå upp.

Svar på tråden Narkos