• Line85

Gravid i Jämtland?

Hej,
    jag söker några att "hänga" med och dela tankar och funderingar kring graviditeten och kommande bebisen!
    Jag har nyss plussat så BF är 10 januari 2015.
    Har en dotter sedan innan och jag läääängtar tills jag får berätta för henne att hon ska få småsyskon!

Vore jätteroligt ifall någon ville komma hit och hänga med mig i denna långa men spännande väntan =)

• Svar på tråden Gravid i Jämtland?
  • Line85
    Mammatillw skrev 2014-05-07 19:34:48 följande:

Bor i Östersund med bf 29 sep. andra barnet :)

Vad kul! Vilken vecka är du i nu då? Orkar inte räkna ^^
  • Mammatillw
    Line85 skrev 2014-05-07 19:37:55 följande:
    Vad kul! Vilken vecka är du i nu då? Orkar inte räkna ^^
    20, så halva tiden har gått:)
  • Line85
    Mammatillw skrev 2014-05-07 19:49:09 följande:
    20, så halva tiden har gått:)
    Då har du vart på rul?
  • Servalusa

Halloy! Jag bor iof en bit ifrån dig i Hunge, bräcke kommun men i jömtlands län iaf :) Har två flickor som blir 5 och 2 i sommar och väntar 3:e i nov så är i vecka 13 nu. Grattis till graviditeten!

• Line85
    Servalusa skrev 2014-05-09 22:08:12 följande:

Halloy! Jag bor iof en bit ifrån dig i Hunge, bräcke kommun men i jömtlands län iaf :) Har två flickor som blir 5 och 2 i sommar och väntar 3:e i nov så är i vecka 13 nu. Grattis till graviditeten!

Vad kul! Nä det är ju inte långt. Jag känner till de trakterna rätt väl

Har du varit iväg på något än? Bm-besök antar jag?

Å tack detsamma
  • Servalusa
    Line85 skrev 2014-05-10 08:02:56 följande:
    Vad kul! Nä det är ju inte långt. Jag känner till de trakterna rätt väl Har du varit iväg på något än? Bm-besök antar jag? Å tack detsamma

Jasså :) va kul. Der brukar inte vara så många som har koll på stället! Nej jag har inte varit till bm än och väntar nog ett tag till :) Sjdå? Vilken vecka är du i och hur gammal är du?
  • Lucius Vorenus
    Servalusa skrev 2014-05-09 22:08:12 följande:

Lite ot då jag inte är gravid. Men det var roligt att se lite lokalt folk på fl. Jag själv bor i Gällö och har också en dotter som blir två i sommar.
  • Line85
    Servalusa skrev 2014-05-10 08:47:52 följande:

Jasså :) va kul. Der brukar inte vara så många som har koll på stället! Nej jag har inte varit till bm än och väntar nog ett tag till :) Sjdå? Vilken vecka är du i och hur gammal är du?
    Jag är precis i början, vecka 5-6, och jag är 26 år

Tänkte också vänta med att gå till bm. Ett par veckor iallafall!

Är lite nervös så jag skjuter upp det mesta, rädd för missfall :-/ har ett bakom mig och det var så trist!
Svar på tråden Gravid i Jämtland?