• Anonym (Ångest)

Min träning som var under dagen. Bort kastad på grund av att jag inte kan få sömn?

Hej! Har min träning varit bort kastad som var runt vid ett tiden. Det var ingen gym. Det var mer hemmaträning. Så som, jogging, hopprep, magträning, armhävningar. Jag åt bra mat efteråt, skulle jag tro. Vid kanske fem tiden så tog jag mig en tupplur och vaknade ungefär vi tio tiden, kvällstid. Och har nu varit uppe sen dess. Självklart har jag försökt sovit men har inte lyckats. Musklerna växer när man vilar. Liksom sover, right? Hört att man åtminstonen åtta timmars sömn. Jag går i skolan, så kommer knappast sova åtta timmar nu i alla fall. Men jag undrar. Är min träning bort kastad? Kan jag lätt träna idag? Eller skulle det bli en överträning för musklerna. Vilket det inte är bra. Behöver jag alltså en god sömn först, innan jag kan börja träna igen? Tack på förhand!

• Svar på tråden Min träning som var under dagen. Bort kastad på grund av att jag inte kan få sömn?
  • Anonym (Ångest)

Någon träning expert? Tack på förhand!

Svar på tråden Min träning som var under dagen. Bort kastad på grund av att jag inte kan få sömn?