Inlägg från: E2012smamma |Visa alla inlägg
  • E2012smamma

Blöder igen efter 4 veckor

Först och främst beklagar jag det som hänt!

Vad var det för infektion som orsakade detta?

Sedan tror jag alla blöder olika länge efteråt. Men du kan ju testa med stickor någon vecka efter den här blödningen och ett tag framåt fär att se om du får ägglossnig?

Det är omöjligt att veta om det är mens eller om det är avslaget som kommit igång igen. Jag fick min mens i samband med att avslaget slutade efter förlossningen. Men det var nog en 6 veckor efteråt.

• E2012smamma

Sen tror jag att avslaget kan komma och gå för att sen komma tillbaka.

Du märker om något är fel för då blir du sjuk.

Sen kan man ju få mens utan ägglossning.

Om det luktar konstigt eller om du får ont samt feber så är det tecken på att något är på tok.

• E2012smamma
    plopp76 skrev 2014-05-10 12:27:03 följande:

Ok. Ja om det var så att jag inte varit inne på kontroll för en vecka sen och dom inte såg nån treskiktad hinna så hade jag nog bara tänkt att det var mensen som kom och vara glad för det. Det är just det där besöket förra veckan som ställer till det för mig.

Jag hade en infektion av E-kolibakterier. Låg inlagd fyra dagar och tyvärr så slutade det i missfallet/avbruten graviditet.

Jag blödde 2 veckor först kan man nog säga sen en  knapp vecka ca med blodblandade flytningar. Nu har jag inte haft nåt blod i flytningarna sen dryga veckan iallfall. Förrän igår då med lite blodblandat igen.

Jag tror det är helt normalt, men jag är ju ingen läkare

E koli är samma bakterie som GBS eller hur?

Fy så beklagligt :(
  • E2012smamma
    plopp76 skrev 2014-05-10 12:52:13 följande:

Hmmm... Inser när jag sitter och kikar i appen... det är dag 31 på appen idag. Vilket betyder ju att det är 5 veckor sen missfallet. Inte för att det spelar så mycket roll i just det här avseendet, men ändå. Antar att jag får betrakta det som mens nu och sen får vi väl se vad som händer.

Gör så! Så börjar du m ÄL stickor direkt när du är redo!
Svar på tråden Blöder igen efter 4 veckor