Inlägg från: Anonym (sammaär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sammaär)

Flytt Ångest?

Så var det för mig med! Jag var 21 när jag flyttade hemifrån, fast då till min kille.

I all fall, den första tiden så var jag ofta hemma hos mina föräldrar ändå och ibland sov jag till och med över, och ibland i flera dagar. Det kändes tryggt att ha 2 hem ett tag innan jag vågade ge mig ut helt. 

• Anonym (sammaär)
    Anonym (Ångest i magen) skrev 2014-05-12 17:31:56 följande:
    Joo självklart kan man det, men det blir bara ibland, och isåfall på helger :/

Jag hoppas att det går över iaf! :3
    DET GÅR ÖVER!! Successivt, först är det jobbigt, sen blir det lättare och lättare, och sedan kommer du komma till en punkt då du kan njuta av tystnaden :)
  • Anonym (sammaär)
    Anonym (Ångest i magen) skrev 2014-05-31 00:31:54 följande:
    Det känns lite mer som hemma faktiskt, men mycket av det får jag nog ge till min tjej som har bort här dygnet runt i stort sett, hon får det att inte bli ensamt liksom :P

Men så fort jag är hemma och hälsar på så saknar man ju det så får man tillbaka ångesten i någon dag. Ibland kan den komma va andra anledningar med :/

Thats life i guess...
    Så var det för mig med, i ett år nästan. Men nu så är det tvärtom istället. Får ångest av att vara hos föräldrarna och vill bara hem till min lägenhet.

Det kommer för dig med! 
Svar på tråden Flytt Ångest?