• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • BalkanBoy85
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-20 12:45:42 följande:

Kör en liten repris idag

Tjusigt bild,vackert...obeskrivlig...finns mer att se?
  • Anonym (T)
    felicityporter skrev 2018-02-21 17:23:25 följande:

Varför undrar du? Stora bröst är skitfult ju.

NÄHÄ! Det är ju skitsnyggt! Särskilt hängiga...
  • felicityporter
    Anonym (T) skrev 2018-02-21 19:07:45 följande:
    NÄHÄ! Det är ju skitsnyggt! Särskilt hängiga...
    Smaken är ju som bekant som baken, men jag kan inte förstå hur någon kan gilla stora bröst, det ser rent ut sagt äckligt ut i mina ögon. Riktigt vidrigt faktiskt, om jag ska vara ärlig.
  • Anonym (What!)
    felicityporter skrev 2018-02-21 19:31:06 följande:

Smaken är ju som bekant som baken, men jag kan inte förstå hur någon kan gilla stora bröst, det ser rent ut sagt äckligt ut i mina ögon. Riktigt vidrigt faktiskt, om jag ska vara ärlig.

Om man då ogillar stora tuttar varför går man in i en tråd som heter stora tuttar...dagens smartaste inlägg hahaha!
  • Anonym (T)
    Anonym (What!) skrev 2018-02-21 19:56:42 följande:
    Om man då ogillar stora tuttar varför går man in i en tråd som heter stora tuttar...dagens smartaste inlägg hahaha!
    Det kan väl bara bra att få lite inslag av andra åsikter och smaker tycker jag. Jag har alltid undrat över varför jag gillar bröst så himla mycket.
  • Anonym (T)
    felicityporter skrev 2018-02-21 19:31:06 följande:
    Nä smaken är väl som brösten heter det väl? Skrattande

Men du är kvinna och heterosexuell eller? För heteromän är det nog biologiskt att gilla kvinnobröst, både stora som små, men jag föredrar stora.  Jag tycker också de har en estetiskt vacker form.
  • Anonym (MeandI)

Ja det ör ju tur att alla får ha en egen åsikt men man kan ju använda lite trevligare vokabulär ån ?äckligt?

• Anonym (T)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-21 20:48:30 följande:

Ja det ör ju tur att alla får ha en egen åsikt men man kan ju använda lite trevligare vokabulär ån ?äckligt?

Det tycker jag med!