stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Du är långt ifrån tjock och dina bröst är helt underbara. Synd att inte fler kvinnor vågar vara öppna med sina kloka bröst-tankar så som du.
Tack! Ibland så kan jag inbilla mig att jag ser tjock ut med mina stora bröst..
Du kanske har en bild av kvinnor som förekommer i media och jämför dig med dem. Din kropp är väldigt vacker och kvinnlig särskilt eftersom du har tunga bröst.
Det låter ju helt underbart att du inte har någon gräns uppåt. Då kan även vi kvinnor med större bröst känna oss vackra.
Har G-kupa för det mesta. Har även någon bh med H-kupa. Är dock ganska smal runtom, så har bara 75 runt bröstkorgen.
Håller helt med TW o har sagt det ofta , tyvärr tycker jag att jag ser mullig it mycket pga brösten. Hur lång är du TW ?
Håller helt med TW o har sagt det ofta , tyvärr tycker jag att jag ser mullig it mycket pga brösten. Hur lång är du TW ?
booblove: Ja varför inte , tutte mot tutte:)
booblove: Ja varför inte , tutte mot tutte:)
Varför inte mus mot mun