• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (TW)
    Anonym (Långe) skrev 2018-02-24 17:43:47 följande:

Du är långt ifrån tjock och dina bröst är helt underbara. Synd att inte fler kvinnor vågar vara öppna med sina kloka bröst-tankar så som du.

Tack! Ibland så kan jag inbilla mig att jag ser tjock ut med mina stora bröst..
  • Anonym (Långe)
    Anonym (TW) skrev 2018-02-24 17:49:18 följande:

Tack! Ibland så kan jag inbilla mig att jag ser tjock ut med mina stora bröst..

Du kanske har en bild av kvinnor som förekommer i media och jämför dig med dem. Din kropp är väldigt vacker och kvinnlig särskilt eftersom du har tunga bröst.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Långe) skrev 2018-02-24 17:53:02 följande:

Du kanske har en bild av kvinnor som förekommer i media och jämför dig med dem. Din kropp är väldigt vacker och kvinnlig särskilt eftersom du har tunga bröst.

• Anonym (Långe)
    Anonym (TW) skrev 2018-02-24 17:00:49 följande:

Det låter ju helt underbart att du inte har någon gräns uppåt. Då kan även vi kvinnor med större bröst känna oss vackra.

Har G-kupa för det mesta. Har även någon bh med H-kupa. Är dock ganska smal runtom, så har bara 75 runt bröstkorgen.

Det jag inte förstår är varför inte fler kvinnor med riktigt stora bröst tar chansen och delar med sig av tankar kring brösten. Inte i bild utan bara i ord då det kanske inte är något man pratar om annars.
  • Anonym (MeandI)

Håller helt med TW o har sagt det ofta , tyvärr tycker jag att jag ser mullig it mycket pga brösten. Hur lång är du TW ?

• Anonym (booblover)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-24 21:41:24 följande:

Håller helt med TW o har sagt det ofta , tyvärr tycker jag att jag ser mullig it mycket pga brösten. Hur lång är du TW ?

Skulle inte ni två kunna träffas och ta en gemensam bild?
  • Anonym (Långe)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-24 21:41:24 följande:

Du har även du en underbar figur med vackra tunga bröst!
  • Anonym (MeandI)

booblove: Ja varför inte , tutte mot tutte:)

• Anonym (booblover)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-24 21:49:05 följande:

booblove: Ja varför inte , tutte mot tutte:)

Ja det hade varit sexigt....