• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Dröm)
    Anonym (TW) skrev 2018-04-16 09:19:56 följande:

Längtan till sommaren..

Tack för att du bidrar till att vi singelmän utan fysisk kontakt med en kvinna kan få njuta och släppa ut lite av vår längtan...fick handen full
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Dröm) skrev 2018-04-16 20:02:09 följande:

Tack för att du bidrar till att vi singelmän utan fysisk kontakt med en kvinna kan få njuta och släppa ut lite av vår längtan...fick handen full

Tack för infon.
  • Anonym (MeandI)

Inte världens största bröst men de har givit mig o mina partner njutning o dessutom ammat barn.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Dröm) skrev 2018-04-16 20:02:09 följande:
    Verkar riktigt fattigt det där ...
  • Gaskarl
    Anonym (MeandI) skrev 2018-04-16 21:18:57 följande:

Inte världens största bröst men de har givit mig o mina partner njutning o dessutom ammat barn.

Du har väldigt fina, stora bröst. Det jag gillar är att dom verkar tunga, riktigt fylliga..
  • Beetle

Bäst!! Vill ha dem här nu
  • Anonym (Hoppsan)

Inte världens största bröst, inte världens fastaste bröst, inte världens whatever bröst men väl naturliga, vackra och väldigt kvinnliga.

Tummen upp för dem och du ska bara väldigt stolt!
  • Beetle
    Anonym (MeandI) skrev 2018-04-16 22:04:53 följande:

Beetle: Tack snälla.

Mmm när kommer du?