• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (mayday)
    Anonym (TW) skrev 2018-04-16 09:33:09 följande:
    Tack! Trevligt att du uppskattar mina bilder!

Känns att jag får mest uppmärksamhet och uppskattning i den här tråden..

Man skulle kunna säga att det här är din tråd. Visst finns det några andra som nästan kan mäta sig med dig. Men du har nåt extra. Utöver att du är snygg finns en sexighet, självsäkerhet, jag vet inte men riktigt läcker är du.
  • Anonym (mayday)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-04-16 21:18:57 följande:

Inte världens största bröst men de har givit mig o mina partner njutning o dessutom ammat barn.

Dom där är ju inte heller så dumma! Stora, snygga och välformade, man blir ju nästan lite sugen haha
  • Anonym (TW)
    Anonym (mayday) skrev 2018-04-16 22:57:48 följande:

Man skulle kunna säga att det här är din tråd. Visst finns det några andra som nästan kan mäta sig med dig. Men du har nåt extra. Utöver att du är snygg finns en sexighet, självsäkerhet, jag vet inte men riktigt läcker är du.

Tack mayday för dina fina ord! På bilden har jag en bikini som egentligen är för liten. Den är large i storlek men för liten i alla fall.
  • Anonym (mayday)
    Anonym (TW) skrev 2018-04-16 23:11:01 följande:
    Tack mayday för dina fina ord! På bilden har jag en bikini som egentligen är för liten. Den är large i storlek men för liten i alla fall.
    Haha, bikinin är precis i min smak!

Men bh då? Är det 75H? vilket är ditt favoritmärke?
  • Anonym (mayday)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-04-16 23:20:34 följande:

mayday: Tack

Vilken storlek och vilket märke?
  • Anonym (mayday)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-04-16 23:26:22 följande:

mayday/ mörke?

Ja, har du nåt favoritmärke på bh?

Men seriöst hur kan du kalla dina jättebröst för "inte världens största"? Nej, inte bokstavligen kanske, men det är ju fan inte många i Sverige som har större och snyggare bröst än du. Väldigt välformade.

Hur är det med väninnorna t.ex, du måste väl ha klart störst i kompiskretsen?
  • Anonym (TW)
    Anonym (mayday) skrev 2018-04-16 23:21:17 följande:

Haha, bikinin är precis i min smak!

Men bh då? Är det 75H? vilket är ditt favoritmärke?

Har både 75 G och 75 H i bh strorlek. Mitt favoritmärke är Primadonna med sidostöd och breda axelband.