stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Det var en rak fråga. Attityden i ditt svar säger väl en hel del del tycker jag. Har inte lagt mig i och har inget otalt med någon. Du utser dig själv till någon sorts överhet när det gäller att tolka. Alla människor har väl sin egen tolkning och sin egen verklighet tänker jag. Vet inte varför du tycker att just din är den rätta. Har du svårt att sätta dig in i andra människors situation? Empati, vänlighet och förståelse. Vad tänker du om det? För övrigt har jag läst alla dina (och de andras) kommentarer i tråden.
Det låter väl fint att du är artig och trevlig. Jag håller inte med om att milfy mfl har vuxenmobbat dig. Med det sagt så håller jag inte med om allt som skrivs av dom heller. Sen tycker jag personligen att hån och smutskastning (buskisjämförelse osv) inte har något med kurage att göra. Det spär mest på motsättningarna och är man trygg i sig själv borde man kunna stå över sånt trams. Men det är min personliga åsikt. Sen är det ju ett faktum att du inte vet någonting om hur empatiska dessa människor är. De lär ju ha uppfattat det du skriver på exakt samma sätt som du uppfattat dom. Alla har sin verklighet och sina tolkningar och jag har svårt att förstå hur man kan dras in i det och späda på med förolämpningar och okvädesord och sen kalla det kurage. Jag tycker att samhället idag behöver en varmare och mer förlåtande attityd och vad är det som säger att det inte kan börja hos dig? :) Och mig :)
Det finns massor med exempel. Det mest talande är väl att du känner dig träffad bara för att jag frågar dig hur du ser på det och samtidigt berättar min syn. Det betyder inte att jag håller med andra. Jag upplever dig som väldigt aggressiv och tror tyvärr inte det kommer bli mer kärlek från dig för att jag pratar med dig. Jag ber om ursäkt att jag berömde dig och om du har tolkat in saker (för det verkar du göra) så ber jag om ursäkt för det du tagit åt dig av. Min avsikt var att förstå hur du tänker och ge min syn. Får tyvärr känslan av att du inte är mottaglig för det jag säger eller tycker och du är inte heller intresserad av någon förändring. Kärlek och kramar!
Och detta från dig då? Är det en grov förolämpning eller bara en normalt accepterad åsikt som framförs?
Du är själv anonym när du uttalar ett förtäckt hot. Detta genom att angripa min anonymitet för att jag skämtade om SD kopplat till ignorans.
Sedan spelar du oskyldig angående påhoppet/hotet kring anonymiteten och gör dig själv till martyr.
Din aggressiva och hotfulla stil gör dig till en karikatyr på en SD-sympatisör. Troligen utan att du själv inser vidden av den tragikomiska bild du skapar/förstärker av hur många uppfattar SD-anhängare.
Jag var ingen kvinna sist jag kollade. Varför tror du det? Var kommer din ilska från? Du berättar ju hela tiden hur det är. Jag säger ju att alla har sin verklighet och den verkligheten beror ju på hur just den personen tolkar situationen. Du behöver inte be om ursäkt och jag målar inte ut dig. Ditt beteende visar ju tydligt att du inte tar in det jag skriver. Jag är bara ute efter att vi alla skall ha mer förståelse för varandra och inte ha en så hård attityd och aggressiv framtoning. Vad är så fel med det? Varför tror du jag är en kvinna???