stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Synd att du inte klarar lyssna på folk. Jag är ingen kvinna, jag är i allra högsta grad en man. Vad du visar upp för drag lämnar vi därhän. Jag må vara konstig men jag tycker om människor och kommunikation. En del får man ge upp.
Jag avslutar med några frågor som jag tycker det hade varit underbart om du kunde svara på utan att tolka eller breda ut...
Har jag sagt att du inte har empati? Har jag sagt du har en snedvriden världsbild? Har jag sagt att enbart du visar brist på förståelse? Har du funderat över varför du inte tycker du får förståelse?
Det är ju precis det här jag menar. Det verkar näst intill omöjligt för dig att kommunicera utan att hugga så fort du får chansen. Jag har inte sagt att någon menar jag är konstigt. Det är ett sätt att beskriva och konstruera en mening och ingen tolkning. Jag menar inte att någon har sagt det. Varför går du i försvar eller till attack? Har du blivit bränd eller råkat ut för något?
Vad kom du fram till att det beror på att folk inte visar dig förståelse?
Vad är det för åsikter du har som inte följer normen som gör att du inte får förståelse? Känns det bättre om du tänker att de som inte visar dig förståelse de gångerna är mindre intelligenta?