• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (S.P)

Hoppas verkligen att hela bunten blir lämnade eller aldrig får en partner som ni kan gå bakom ryggen på och era äckliga och otrogna svin. Med det tankesättet bevisar u bara att du är äcklig.

• Anonym (Mr)
    Anonym (J) skrev 2018-09-18 13:20:24 följande:
    Tack :) det var la några som gjorde det eller enligt dem var det deras sätt att få mig att inse att jag inte kommer må bättre av att lägga ut bilder på mig själv
    Var och en känner sig bäst själv, olika dagar mår man bra av olika saker, gör det du mår bra av och som känns rätt för dig!
    Tack för vackra bilderGlad.
    Hoppas du kan lägga honom bakom dig och gå vidare så du får må bra igen, kram och lycka till!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Less)
    Anonym (S.P) skrev 2018-09-19 07:45:23 följande:

Hoppas verkligen att hela bunten blir lämnade eller aldrig får en partner som ni kan gå bakom ryggen på och era äckliga och otrogna svin. Med det tankesättet bevisar u bara att du är äcklig.

Nej, inte alls. Man brukar säga att "Möjligheter gör tjuven", men det är en förenkling. Om en människa inte är hungrig så skulle den inte stjäla ett äpple vid ett oövervakat ögonblick.

Om mannen eller kvinnan verkligen är tillfreds med sin partner så kommer en flört eller möjlighet inte att locka.

Sluta projicera ditt personliga trauma på andra.
  • BmwM5

[quote=79061464][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-17 08:16:01 följande:[/quote-nick][/quote]

Snyggt

• grodanboll73
    jagärelsaa skrev 2018-09-17 21:14:47 följande:

Inte jättestora men inte små heller

Men galet läckra!!! underbara att se på lagom att kyssa!! Tack för du delar med dej 
  • Anonym (AnonymQuinna)

Hittade inte någon bra tråd att slänga upp,
    Passar kanske inte riktigt här men..

• Anonym (MajkenX)
    Anonym (AnonymQuinna) skrev 2018-09-20 13:56:56 följande:

Hittade inte någon bra tråd att slänga upp,

Passar kanske inte riktigt här men..

Dina bröst är helt underbart fina och självklart passar dom inpå den här tråden.
  • Anonym (Ja)

Mm vilka godingar vackra bröst du har ?