• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (tuttar)
    jagärelsaa skrev 2018-09-17 21:14:47 följande:

Inte jättestora men inte små heller

Nu behöver jag runka....
  • Anonym (Johan)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-09-17 22:27:25 följande:

Saknar lite kvällsmys..

10-poänger!
  • rufsig1980
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 22:29:00 följande:

Tacksam för dina ord

Jag tyckte dina bilder var sjukt fina. Helt otroliga bröst. Hoppas ingen tryckt ner dig här. För det finns så många som inte har annat än att göra än att klaga på andra. Tack för bilderna! Hoppas du har en bra dag!
  • Anonym (J)
    rufsig1980 skrev 2018-09-18 13:17:54 följande:

Jag tyckte dina bilder var sjukt fina. Helt otroliga bröst. Hoppas ingen tryckt ner dig här. För det finns så många som inte har annat än att göra än att klaga på andra. Tack för bilderna! Hoppas du har en bra dag!

Tack :) det var la några som gjorde det eller enligt dem var det deras sätt att få mig att inse att jag inte kommer må bättre av att lägga ut bilder på mig själv
  • Anonym (Ja)
    Bröstlängtan skrev 2018-09-17 16:02:49 följande:

Ja, det finns faktiskt några av oss som vill J väl och ge henne stöd. Det är upp till henne om hon vill ha det stödet eller inte.

Allt handlar inte bara om sex och snusk!!! Jag vet inte hur du är funtad?, men jag bryr mig faktiskt om andra människor...inte enbart bröst.

Håller med fullständigt. Mår man riktigt dåligt psykiskt så kan en sådan sak som att få bekräftelse på att hon har fina bröst vilket dem är utan att vara nån jäkla pervers snuskgubbe!! Jag vill henne allt väl och hoppas verkligen att hon lyckas ta sig upp igen o träffa någon som Älskar henne som den person hon är och inte bara för brösten. Såna typer kan fara o flyga.
  • Anonym (J)
    Anonym (Ja) skrev 2018-09-18 14:52:03 följande:

Håller med fullständigt. Mår man riktigt dåligt psykiskt så kan en sådan sak som att få bekräftelse på att hon har fina bröst vilket dem är utan att vara nån jäkla pervers snuskgubbe!! Jag vill henne allt väl och hoppas verkligen att hon lyckas ta sig upp igen o träffa någon som Älskar henne som den person hon är och inte bara för brösten. Såna typer kan fara o flyga.

Mm är något återkommande hos mig när jag mår dåligt att jag söker denna typ av bekräftelse och vet när jag mår bra att det är ett dåligt beteende och något jag inte bör göra..

Jag är tacksam över att de flesta här i vill mitt bästa, tack hoppas du har rätt, just nu känns det långt bort men har heller ingen brådska vill läka ordentligt så jag inte sätter mig i en dålig relation
  • Anonym (Milflover)
    Anonym (tuttar) skrev 2018-09-18 09:28:02 följande:
    Nu behöver jag runka....
    Åh gud vilken kommentar. Så otroligt intressant kommentar. Du formulerar dig så väl.
  • Anonym (tuttar)
    Anonym (Milflover) skrev 2018-09-18 17:35:53 följande:
    Åh gud vilken kommentar. Så otroligt intressant kommentar. Du formulerar dig så väl.
    Ja, e så gutt å runka!