stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
????????
Inte jättestora men inte små heller
Saknar lite kvällsmys..
Tacksam för dina ord
Jag tyckte dina bilder var sjukt fina. Helt otroliga bröst. Hoppas ingen tryckt ner dig här. För det finns så många som inte har annat än att göra än att klaga på andra. Tack för bilderna! Hoppas du har en bra dag!
Ja, det finns faktiskt några av oss som vill J väl och ge henne stöd. Det är upp till henne om hon vill ha det stödet eller inte.
Allt handlar inte bara om sex och snusk!!! Jag vet inte hur du är funtad?, men jag bryr mig faktiskt om andra människor...inte enbart bröst.
Håller med fullständigt. Mår man riktigt dåligt psykiskt så kan en sådan sak som att få bekräftelse på att hon har fina bröst vilket dem är utan att vara nån jäkla pervers snuskgubbe!! Jag vill henne allt väl och hoppas verkligen att hon lyckas ta sig upp igen o träffa någon som Älskar henne som den person hon är och inte bara för brösten. Såna typer kan fara o flyga.
Johan: Tack