• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Anonym (stora))
    Anonym (75) skrev 2019-07-15 20:57:40 följande:
    Vi är fler som är nyfikna.... hahhah
    Anonym (Anders) skrev 2019-07-15 20:59:11 följande:

Ja dom hade varit trevliga att få se..

Firepants skrev 2019-07-15 21:13:33 följande:
    Det förstår jag, det är ju vackert och unikt med en sån storlek. :)

Det tycker jag absolut du ska, vore riktigt härligt att se. Väldigt nyfiken.
    Förr eller senare kommer det en bild :)

• Bröstlängtan
    Anonym (Anonym (stora)) skrev 2019-07-15 20:40:52 följande:

Med rätt stöd så får jag ingen värk, är en 85K, ibland 85L. Ett problem är att det är svårare att hitta kläder som passar bra, blir lätt för urringat, och att jogga/springa funkar inte så bra förutom med sport-bh. Sen vore det ju kul att kunna köpa bh:ar i vilken affär som helst och inte behöva lägga ut mellan 500-800 kr för en bh.

Du är drömmen både för mig och många andra män här på FL, men jag tycker ändå inte du ska känna dig pressad av alla "visa pattarna"-rop här på forumet. Visa dina bröst för den man som du vill ha och som förtjänar dig.

Ganska dumt sagt av mig egentligen eftersom jättestora bröst är det vackraste som finns...men ett vackert hjärta är så mycket viktigare.

Kram
  • MrKrips
    Anonym (Anonym (stora)) skrev 2019-07-15 23:09:34 följande:

Förr eller senare kommer det en bild :)

Nej och ge inget till gamarna.
    Bröstlängtan skrev 2019-07-16 00:17:51 följande:
    Du är drömmen både för mig och många andra män här på FL, men jag tycker ändå inte du ska känna dig pressad av alla "visa pattarna"-rop här på forumet. Visa dina bröst för den man som du vill ha och som förtjänar dig.

Ganska dumt sagt av mig egentligen eftersom jättestora bröst är det vackraste som finns...men ett vackert hjärta är så mycket viktigare.

Kram
    Tack, det var snällt sagt. Känner mig absolut inte pressad, om andan faller på någon gång så blir det en bild, annars inte.
  • Clark73
    Anonym (Anonym (stora)) skrev 2019-07-16 07:39:09 följande:

Tack, det var snällt sagt. Känner mig absolut inte pressad, om andan faller på någon gång så blir det en bild, annars inte.

Jag kan säg att det är inget du behöver skämmas över i alla fall om du lägger ut en bild, är dom naturliga?
  • Blower83
    Anonym (Anonym (stora)) skrev 2019-07-16 07:39:09 följande:

Gillar stora naturliga bröst finns inget finare och härligare. Bara att få smeka dem är underbart.
    Clark73 skrev 2019-07-16 07:47:45 följande:
    Jag kan säg att det är inget du behöver skämmas över i alla fall om du lägger ut en bild, är dom naturliga?
    Ja, dem är naturliga. Vilket vid den storleken betyder stora och tunga.
    MrKrips skrev 2019-07-16 02:01:55 följande:
    Nej och ge inget till gamarna.
    Vi får se hur det blir :)
  • Clark73
    Anonym (Anonym (stora)) skrev 2019-07-16 07:51:09 följande:

Ja, dem är naturliga. Vilket vid den storleken betyder stora och tunga.

Min fru har silicone, hon gick från 75k till 70G i år, det var tungt för ryggen.
    Clark73 skrev 2019-07-16 08:01:27 följande:

Min fru har silicone, hon gick från 75k till 70G i år, det var tungt för ryggen.

Blev din fru nöjd med förminskningen?