• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Clark73
    Anonym (Anonym (stora)) skrev 2019-07-16 08:21:51 följande:

Blev din fru nöjd med förminskningen?

Ja dom passar hennes kropp bättre, har du inte fått fram kameran än ????
  • Dreamer86
    älskamigmucho skrev 2019-07-13 21:41:20 följande:

Angående att ha stora bröst så är jag besatt av att låta dem synas i tid o otid... Jag har länge nu gillat att visa dem då o då. Många hatar mig verkligen för att jag är så öppen m sorry its me

Gillar verkligen dina bröst, ser grymt sköna ut att ta på :)
  • jjonte96
    älskamigmucho skrev 2019-07-13 21:41:20 följande:

Angående att ha stora bröst så är jag besatt av att låta dem synas i tid o otid... Jag har länge nu gillat att visa dem då o då. Många hatar mig verkligen för att jag är så öppen m sorry its me

Gillar hur du är så öppen och kör ditt race, extra plus att du bjuder på dig själv också!
  • älskamigmucho

Tack! Jag bet att många gillar det o jag visar mig ju inte bland barn o såna som inte vill se m jag gillar att bli beundrad o åtrådd och det är nåt med att få låta män, är oftast de som kollar, titta ordentligt.... blev utskälld av en kvinna som tyckte jag var vidrig när jag lät ett par män få titta när jag bytte om till bikinibh o smekte dem lite extra inför dem. Hon blev galen av ilska o jag svarade att jag brukar sola utan bh så alla som vill kan se. Hon var så elak mot mig o männen som stirrat smet iväg.

• Pope Joan II
    älskamigmucho skrev 2019-07-20 09:31:19 följande:

Tack! Jag bet att många gillar det o jag visar mig ju inte bland barn o såna som inte vill se m jag gillar att bli beundrad o åtrådd och det är nåt med att få låta män, är oftast de som kollar, titta ordentligt.... blev utskälld av en kvinna som tyckte jag var vidrig när jag lät ett par män få titta när jag bytte om till bikinibh o smekte dem lite extra inför dem. Hon blev galen av ilska o jag svarade att jag brukar sola utan bh så alla som vill kan se. Hon var så elak mot mig o männen som stirrat smet iväg.

Att stå i offentligt miljö och smeka bröst, kuk eller fitta är att blotta sig vilket i sin tur är ett uppsåtsbrott som går under sexuellt ofredande. Det är tämligen underligt att inte begripa en sådan sak.
  • älskamigmucho

Inte om ingen tar anstöt va?

• Pope Joan II
    älskamigmucho skrev 2019-07-20 11:39:04 följande:

Inte om ingen tar anstöt va?

Du beskrev i ditt inlägg hur en kvinna gjorde just det - tog anstöt.
  • Letitdream

[quote=79773337][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-07-21 09:14:20 följande:[/quote-nick][/quote]

Nämen hallå! Godmorgon! Varför är du så långt bort?