• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Nja)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-26 13:55:52 följande:

Sättet du skriver på tyder på att du störs av det.

Det är nog du som är väldigt känslig.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-26 14:09:18 följande:

Ja, jag är väldigt känslig. Det stämmer.
  • Anonym (Lothar)

Nja, du har en insinuerande ton som fler än TW märker av.

Detta är en tråd som ligger under Sex & Samlevnad. Stora bröst är en högst naturlig trådstart på det ämnet. Nu har jag inte kollat men skulle gissa att av de 403 inläggen hittills så utgör de med bilder på bröst mindre än 1%.

Det borde vara acceptabelt även på ett familjeforum. Trots allt, det är ju bröst och inget farligt eller anstötligt.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Lothar) skrev 2017-10-26 16:06:23 följande:

Detta är en tråd som ligger under Sex & Samlevnad. Stora bröst är en högst naturlig trådstart på det ämnet. Nu har jag inte kollat men skulle gissa att av de 403 inläggen hittills så utgör de med bilder på bröst mindre än 1%.

Det borde vara acceptabelt även på ett familjeforum. Trots allt, det är ju bröst och inget farligt eller anstötligt.

• Anonym (Nja)
    Anonym (Lothar) skrev 2017-10-26 16:06:23 följande:

Det skriver du bara för att du är rädd att det inte blir fler bilder! Jag skrev att jag inte gillar vuxna människor som är topless på badstranden, att folk vill lägga ut sina bomber här struntar väl jag i. Men kom inte och säg att det inte handlar om bekräftelse.
  • Anonym (Hmm)

Tycker verkligen om att det görs .... men - om det inte är för
    kommentarer och bekräftelse ... vad är det då??
    Dömer inte men undrar ju lite ....

• Anonym (Lothar)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-26 18:08:52 följande:

Det skriver du bara för att du är rädd att det inte blir fler bilder! Jag skrev att jag inte gillar vuxna människor som är topless på badstranden, att folk vill lägga ut sina bomber här struntar väl jag i. Men kom inte och säg att det inte handlar om bekräftelse.

Du väljer själv vad du nu gör med feedbacken du fått angående tonen i dina inlägg.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Lothar) skrev 2017-10-26 18:52:02 följande:

Du väljer själv vad du nu gör med feedbacken du fått angående tonen i dina inlägg.

Inte ett skit! Det är för mycket rövslickeri från män för att de ska få se naket. Tonen i mina inlägg...ha ha ha. Är det ett så jäkla känsligt ämne för mogna män? Det är två fettpåsar på kroppen vi pratar om.
  • Anonym (TW)

Är du man eller kvinna?
  • Anonym (Nja)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-26 19:08:39 följande:

Är du man eller kvinna?

Kvinna med fettpåsar. Alla kvinnor har dem. Ingen tycker BH är bekvämt.
Svar på tråden stora tuttar