Inlägg från: Paulina P P |Visa alla inlägg
  • Paulina P P

kallade frun fläsk-Fia o nu e hon helt förstörd

Pirum skrev 2014-05-15 17:33:09 följande:
    Jag har läst ett par av dina trådar och jag tror att du för din frus skull ska begära skilsmässa och låta henne bli lycklig med någon annan. 

Håller med. Tucker synd om frun som har en sån man!
  • Paulina P P
    Anonym (hYmer) skrev 2014-05-15 18:48:26 följande:
    fast nu är ju just den termen vanlig inom porrbranschen och beskriver oftast kvinnor på 18-20 år som ser unga ut.

Japp. Att det är tjejer som är minst 18 beror på att 18 är gränsen för att anses "byxmyndig" i USA, medan gränsen är 15 i Sverige. Personligen tycker jag att den svenska 15-årsgränsen endast ska gälla om man har sex med jämnåriga och 18-årsgräns för annat. Man borde tex inte få spela in porr förrän man är minst 18.
  • Paulina P P
    Anonym (Yayo) skrev 2014-05-15 21:34:12 följande:
    Såvitt jag vet får man INTE spela in porr och lägga ut på internet om man är under 18 år i Sverige heller.

Jo, jag tror faktiskt att man får det och att det kritiserats från flera håll, men jag hoppats att jag har fel. Länka i så fall. I och för sig kanske man skulle ha samma åldersgräns för porrfilmsmedverkan som för att handla på Systemet, alltså 21.
  • Paulina P P
    Anonym (Zed) skrev 2014-05-15 21:42:31 följande:
    det är 20 på systemet...

Ja det är det ju. Skrev fel!
  • Paulina P P
    Anonym (Zed) skrev 2014-05-15 21:47:00 följande:
    Hur gammal är din fru TS? Är hon i din ålder och det är därför hon tycker tjejerna i porren ser så "små" ut?
    Hon är ju gravid så hon är väl max kring 50, men troligare något yngre.

Förresten. Om man som tjej vill hitta en man att verkligen älska och leva resten av sitt liv med, gäller det att undvika män som TS. Om man träffar en sådan man när man är 20 gör han slut 10 år senare, när man fyllt 30, för att leta upp en ny 20-åring (medans han själv bara blir gubbigare och gubbigare). Inget att hänga i julgranen alltså.
Svar på tråden kallade frun fläsk-Fia o nu e hon helt förstörd