Gastric bypass opererad
Jag är gbp opererad 2010 å är gravid nu, Ska föda om ca 35 dagar. Har mått jätte dåligt, illamående å fått öta lergigan comp hela grav ungefär. Men som tur e får man ut nåt bra av de. Lycka till
Jag är gbp opererad 2010 å är gravid nu, Ska föda om ca 35 dagar. Har mått jätte dåligt, illamående å fått öta lergigan comp hela grav ungefär. Men som tur e får man ut nåt bra av de. Lycka till
Kimsus: grattis till plusset 😃 jag är i slutet av min grav nu och har haft lite problem med att få i mig allt ja egentligen borde, men lilla bebisen har vöxt på som den ska så de e mest ja som mått dåligt de dagar ja ätit kasst. Har oxå fortfarsnde en del illamående tyvärr så jag äter helt enkelt de ja kan å e sugen på. Blir mycket macka, knäclebröd frukt å glass tyvärr. Men bättre de än i get alls.
Jag kan inte kräkas upp något, eller inte om ja inte precis svalt de iaf. Men ja får såna kräk reflexer å de enda som kommer e typ saliv. Men de känns iaf bättre när kroppen fått "torrkräkas" lite. Har två barn sedan innan ja va gbp opad och första barnet mådde ja prima medans andra va mycket illamående å kräkningar till v 20. Men denna tredje gång e värst 😝
Anna84.javar mer eller mindre sängliggandes de första 10-12 veckorna. Mådde så kasst. Men sen rätta de tillsåg en stund för att sen komma tillbaka ð??
Sandritas83: bara vila allt du kan å ät å drick de du kan å som funkar. Efter min gbp har ja varit extremt noga med att äta bra men under graviditetn nu har ja ätit det som funkat, å i vissa perioder har de varit sura frukter, cola å kanske salta pinnar. Böttre att få i sig nåt än inget alls.