• Jesssssica

Vilken TV-serie skulle du leva i?

Jag är lite kluven. "Friends" är min absolut största favoritserie, jag skulle älska att vara en i gänget. Men det vore också oerhört spännande att få vara med i "Äkta Människor" och äga en Hubbot.. Eller kanske vara en ? ...

Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
    "Mathjälpen" på Facebook, Tillsammans för barnen.
  • Svar på tråden Vilken TV-serie skulle du leva i?
  • Silversvans

Vampire Diaries - alla är snygga, vältränade och rika... (Nackdel - rätt mycket död)

Sjunde Himlen - inget problem är för stort eller för litet, allt löses av prästen så slutet gott allting gott. (Nackdel - mesigt) 

Doktorn kan komma - mysig serie helt enkelt. (Australiens giftiga djur skrämmer mig)

Ghost Whisperer .- trevlig stad, också i denna verkar de flesta trevliga, skötsamma och snygga. 

Hm, svårt detta! Försöker se om jag kommer på någon annan serie... Vet inte vilken av de ovan jag skulle välja men det drar åt Ghost Whisperer tror jag!

• lövet2

Highlander tror jag skulle passa mig. Om det inte går, så kan jag flytta in i Big Bang Theory.

• Jesssssica
    Sessis skrev 2014-05-24 22:02:35 följande:
    Helt klart, Once upon a time! Älskar den seriern
    Det hade faktiskt kunna vara något :) Älskar också den serien.

Faktiskt så skulle det vara ganska häftigt att vara med i Sopranos också :)
    "Mathjälpen" på Facebook, Tillsammans för barnen.
  • Jesssssica
    Enniie skrev 2014-05-24 20:57:57 följande:
    The walking dead, lätt. Aldrig mer en rutinerad grå vardag smile5.gif
    Det har jag faktiskt också haft i tankarna. "Gud vad spännande om det blev en Zombie invasion". Dock hade jag bara ställt upp om jag visste att jag aldrig skulle dö eller heller någon av mina nära :P
  • Jesssssica

Ingen som vill vara med i "Days of our lives"? Den enda serien där allt (verkligen allt) kan hända. Dessutom är 1 dag 3 veckor lång :)

• eslah
    Jesssssica skrev 2014-05-24 22:22:27 följande:
    Ingen som vill vara med i "Days of our lives"? Den enda serien där allt (verkligen allt) kan hända. Dessutom är 1 dag 3 veckor lång :)

Glamour hade varit mardrömmen, tänk om man var tvungen att kuckilura med Ridgeback och Thorne, mardröm.
  • eslah

Haha ridge skulle det stå, inte hundrasen.

• taquine

Downton Abbey eller vara kommisarie Montalbanos fru hade passat som handen i handsken

If you're going trough hell, keep going/WC
Svar på tråden Vilken TV-serie skulle du leva i?