• Anonym (S)

Min sons pappa klarar inte av att vara förälder.

Kan ungen prata så behöver den inte matas

• Anonym (S)
    Anonym (Man) skrev 2014-05-25 08:16:00 följande:
    Vem har sagt något om att mata? Ts, du kan säkert få pepp och sånt här men se till att fråga någon som verkligen vet, alltså en jurist eller advokat. Det är viktiga saker men börjar du agera på eget bevåg finns det risk att du ställer till det för dig själv, rent juridiskt.

Ts själv i mening nr 3!
  • Anonym (S)

Då kan han fixa själv och behöver inte matas, nej visst mackor är i te bra men de ses inte mer en 6 dagar/mån så då är det inte så allvarligt hade varit värre om det var varannan vecka, lär han micra mat eller ordna enklare maträtter det fixar 6åringar

• Anonym (S)
    Julia1245 skrev 2014-05-25 09:11:52 följande:
    Men är du dum eller? Ska en sexåring vara ansvarig för att han får mat för att hans värdelösa pappa inte bryr sig?

Kan du inte bättre en gå på med påhopp?
  • Anonym (S)
    Anonym (bhhhnn) skrev 2014-05-25 10:09:29 följande:
    Orosanmäl via soc, men förvänta dig inte så mycket hjälp direkt, pappor kan vara skitdåliga men ändå hyllas av dem för han HAAAAAAAAAAAAAAAAR ju iaf barnet. Har ni inget umgängesavtal (skriftligt, muntligt är svårt att bevisa) så kan du hålla barnet hemma och säga att ni ses i rätten om han vill ha umgänge. DOCK, håller du barnet hemma så kan barnet koppla samman det med vad han berättade = nästa gång eller om det händer värre saker berättar han inte av rädsla för att inte få träffa pappan mer.

• Anonym (S)
    Julia1245 skrev 2014-05-25 10:41:48 följande:
    Jo, men jag tycker att ditt svar var jävligt korkat. Svara på kritiken mot ditt inlägg istället. Ska ungen själv köra bil till pappa för att pappan inte pallar? Handla sina egna kläder? Gå till affären och köpa maten så han har något att äta?

Så för att jag svarar konstigt i ditt tycke så ger det dig rätt att köra med påhopp?
Svar på tråden Min sons pappa klarar inte av att vara förälder.