antikrist3 skrev 2014-06-04 13:30:18 följande:
Du är i skydd av anonymitet på detta forum, ändå kan du inte yppa vilka du röstar på, ja det är ju tråkigt. Riktigt beklagligt, det är väl ingen hemlighet att du siar om lutningen på din egna ryggrad. Det är lättare att fly från ansvar och spy ut sin galla än komma med konkreta exempel, det har vi förstått gällande dig.
Man kan nästan få intrycket att du skäms över vilka du röstar på, kanske borde du vara tydligare med detta först innan du inleder ditt jihad mot SD.
Uppenbarligen anser du dig lite förmer och klokare än SD:are , då borde du kunna demonstrera rätt så enkelt det parti som är överlägset SD, så att vi oinvigda vet.
Om man skall tolka din arrogans så har du ju alla svaren, så varför så blyg nu?
Då borde det inte vara så svårt att presentera ett på denna fråga :) Eller är det hycklarens sanna skepnad som träder fram? Inom en snar framtid får vi detta bekräftat hur det ligger till.
Hen? ddr-sweden.net/wp-content/gallery/satir/hen.j...
Mvh
Den här tråden handlar om varför folk ogillar SD och ditt uppträdande i tråden är ett utmärkt exempel på att varför många anser att det är en viss sorts figurer som lockas av partiets budskap och att dessa inte precis uppmuntrar till att man ska ta partiets anhängare och deras åsikter på allvar.
För min del handlar det om respekt och jag har så lite respekt för de åsikter som står bakom dina inlägg att jag inte har för avsikt att besvara din fråga på annat sätt att det har du inte att göra med. Är du tillräckligt intresserad får du söka upp svaret på forumet, det finns ett flertal trådar där jag talar om vad jag röstade på i valet till EU-parlamentet och hur jag tänker inför det kommande valet. Kanske du har någon som kan hjälpa dig med att söka på Familjeliv?
För övrigt noterar jag att du skriver om dig själv i plural, det vill säga vi. Det där är rätt intressant. Många sverigedemokrater uttrycker sig på det sättet.
Vi och mina löss, brukade min gamla mormor säga om fenomenet med jagsvaga personer som tog skydd bakom ett vi i stället för att våga säga jag.
Angående dina övriga påståenden så demonstrerar du ju på ett alldeles utmärkt sätt varför man bör betrakta många sverigedemokrater utifrån det faktum att partiets budskap lockar särskilt de allra klenaste förmågorna.
Hur går det med din uppdelning av Sverige i två delar, en kulturnationalistisk och en mångkulturell och tanken att få väljer det mångkulturella, det vill säga Sverige av idag.
Det är tankar som man kan skratta lite medlidsamt åt. Toksekten får en bit land - och dit skulle vi svenskar vilja komma. Ja, herregud. Möjligen om man tog inträde och kallade besöket en studie av hur den primitiva människan utvecklas när det civiliserade samhällets skydd försvinner.
För övrigt presenterade Nordea två konjunkturprognoser idag. En mycket dyster sådan för det introverta Finland och en positiv för det öppna Sverige.
Heja Sverige!