Någon med BF i Juli?:)
Är det någon med BF i Juli som vill följas sista veckorna som är kvar?:)
Är det någon med BF i Juli som vill följas sista veckorna som är kvar?:)
Tack :) jag har de senaste 2v legat och halvsovit fram tills cirka 5-6 sen somnar jag djupt till ungefär 11. Har ni lika svårt att sova? Det går liksom inte fast man är skit trött
Jag är supertrött om dagarna med, trots både jag och sambon somnar jätte tidigt om
Kvällarna haha. Idag så slutade såklart hissen fungera här. Vi bor på 4 våningen och jag är dagmatte åt 3 hundar. Tror ni jag var glad idag att flåsa upp för trappan med ett gäng hundar och foglossning?! Haha. Men det är sista dagen idag sen går jag på ledigt och inväntar bebis. Har era bebisar börjat borra sig nedåt? Det känns ju helt sjukt ibland när det ilar och klämmer, kan inte minnas ja kände det när jag väntade dottern..
Jag tycker det känns jättelångt kvar till slutet av juli, men är ju bara 2 månader och tiden går fort antar jag men jag börjar verkligen bli less. Har haft världens bästa graviditet fram tills för typ 4 veckor sen när jag började få sammandragningar som aldrig ville ge med sig. Har varit sjukskriven på halvtid sen dess o jobbade bara 75% innan så jag ska bara jobba 15 h/vecka men oftast blir det väl typ 20h. Börjar bli riktigt tungt nu, har ständiga sammandragningar när jag jobbar och nu börjar kroppen verkligen säga ifrån. Är illamående och har halsbränna och ont i magen när jag har jobbat, sjukskrivningen är bara maj ut så försöker få tag i läkaren nu för att det ska bli förlängt. Håll tummarna är ni snälla! Jobbar på restaurang så är mycket stå och gå..
Jag sover ganska bra på nätterna när jag väl lyckas somna, tycker det är svårt att hitta en skön ställning. Är lättare att somna på dagarna.
Bebisen sköter sig fortfarande rätt bra därinne, ibland boxar den på något i underlivet så det känns som ett knivhugg, men i övrigt är det fortfarande bara mysigt.
Bebisen får gärna komma någon vecka för tidigt, men stannar den inne för länge är jag inte säker på att jag förlåter den ;)
Kikar in här. Vi väntar vårt tredje barn med bf 24 juli med ska snittas även denna gång så blir väl kring 14-17 juli.
Jag hatar nätterna! sover sämre för varje dag som går känns det som. Och sen blir jag sjukt trött på dagarna och sover 2-3 timmar så det är verkligen skönt att jag är ledig nu så jag kan vila upp mig! ;/
Här får man gå upp minst 5 ggr per natt för toabesök, lagom när man somnat som bäst. Vart sjukskriven sen v 17 för foglossning och mitt jobb är väldigt aktivt och med risk för våld.
Ja att behöva gå på toa flera gånger per natt stör också sömnen otroligt mycket ;/
Jag behöver inte springa upp på toa lika mycket längre, verkar ha gett sig lite, men tycker det borde ju bli mer eg ju längre man går haha. Förra graviditeten så vaknade jag om nätterna vissa tider, sen när dottern kommit ut så var det samma tider som
Hon ville äta på. :p men den graviditeten var jätte lätt. Hade inte en enda krämpa. Denna har däremot inte varit lika enkel haha. Undrar hur man ska få sista tiden att gå? Har ni andra planerat att göra något speciellt sista tiden nu om ni slutar jobba och så? :)
Jag är så fruktansvärt rastlös så för att hålla humöret uppe så har vi försökt fylla helgerna med aktiviteter. Känns så långt kvar...