Någon med BF i Juli?:)
Är det någon med BF i Juli som vill följas sista veckorna som är kvar?:)
Är det någon med BF i Juli som vill följas sista veckorna som är kvar?:)
jag ska passa på att träffa vännerna och så nu innan lillen kommer ut så då går tiden lite snabbare iallafall!:)
Hej! Kikar in här och skulle behöva lite pepp hur man ska orka med den sista tiden. Har en dotter på 3 år och väntar en lillebror 5 Juli. Jobbar heltid fram till 18 Juni. Har ont i höften och svårt att ligga bekvämt och sova...gör skitont eftersom jag måste ligga på sidan hela tiden. Annars rullar tiden på i rasande fart tycker jag! Vi har bilbarnstol kvar att köpa. Hur är det för er?
Hej hej!
Jag har BF 18 juli. Jäklar vad tiden går fort nu och jag känner mig så sjukt omotiverad att kliva upp på morgonen och gå till jobbet! ????
Eloge till er som fortfarande jobbar! Jag har varit hemma hela graviditeten så det känns som att jag varit gravid foreeeeever!! Haha. Försöker hitta på något varje dag för att fördriva tiden, men det e svårt när man e så seg och trött :/ vi fixade det sista förra helgen- det var att köpa och montera sängen så nu har vi allt! Ska dock tvätta hennes kläder någon dag snart och faktiskt börja packa bb-väskan lite smått. Är sånt kontrollfreak hehe så bättre att ha det gjort lite för tidigt än att stressa med det när det sätter igång!
Jag har packat iordning bb väskan redan haha, är bara lite småsaker kvar. Sängen har vi inte fått upp ännu. Ska bunkra lite blöjor och sånt senare tänkte jag. Vaknade inatt av en gruvlig värk, typ som mensvärk. Och mardrömmar. Där fick man för man inte behöver upp 80 ggr och kissa ;)
Oj!! Förlåt Surrih...ser nu att jag skrivit så det ser ut som ett svar till dig?? Min IPad lever tydligen ett eget liv här ;)
Haha de är ingen fara, Juni vilket fint namn! :) vi har ff inte en susning om namn. Jag tycker James är såå fint, men är så svårt att veta innan bebis är ute. Har ni tänkt på namn? Känns som pojknamn är svårare än tjej?